Archive.Org 1996
-
Arkadaşlar site 1996 yılında açılmış. Nası bi zeka ürünüdür bu yahu? 1996 yılında internetmi vardıki ileriyi görüp web arşivi yapmayı akıl ediolar. Google bişe 98 de açılmış akıl almıyor valla. Ayrıca bu sitenin çalışma şekli nedir bukadar siteyi nasıl kayıt altına alıyor? 150 milyon web sayfası varmış her sitenin 5 farklı indexi kayıtlı olsa buna hdd mi dayanır yahu ?
-
evt bende merak ediyorum
-
Ben de merak ediyorum.
-
bende merak ettim şimdi sizin yüzünüzden
-
Siteye yardım edenler varmış ana sayfada sol tarafta isimleri var.
-
edit
-
ne kadar mutluydum böyle bir soru yoktu kafamda.. Saol varol kafamı s.ktin a.k :D
-
Yanlış hatırlamıyorsam yine bu sitedeydi 0dayleri mıncıklarken razor1911 nfo'su görmüştüm. 1991 tarihli nfo bile vardı lakin en dikkat çekeni 1993'lüydü ve ondan sonrakiler ki hâlen o nfo'yu kullanıyor razor1911 vesselam ve FBI ajanlarının nasıl baskın verdiğini anlatıyorlardı. Eleman korkudan yüm hdd'yi silmiş falan filan velhasıl güzel sitedir bayağı önceleri vardım bu kanıya.
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------ne kadar mutluydum böyle bir soru yoktu kafamda.. Saol varol kafamı s.ktin a.k :D
-----------------------------
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------ne kadar mutluydum böyle bir soru yoktu kafamda.. Saol varol kafamı s.ktin a.k :D
-----------------------------
harbiden. -
Toplam Hit: 2257 Toplam Mesaj: 13
