Arıza

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OnLyGoDCaNStoPMe
    OnLyGoDCaNStoPMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2010
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu hakkında fazla bilgim yok mazur görün bios felan nedir tam olarak anlatabilirmisiniz.


    -----------------------------

    Ekran kartını çıkartıp anakarttaki ekran girişine monitörünü bağlayıp dene bakalım mavi ekranla karşılaşcakmısın.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    OnLyGoDCaNStoPMe bunu yazdı:
    -----------------------------

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu hakkında fazla bilgim yok mazur görün bios felan nedir tam olarak anlatabilirmisiniz.


    -----------------------------

     

    Ekran kartını çıkartıp anakarttaki ekran girişine monitörünü bağlayıp dene bakalım mavi ekranla karşılaşcakmısın.


    -----------------------------

    o nasıl nick lan dotadan çıkmış foruma kaydolmuş

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    Beyler sorun hakkında her türlü yöntemi denedim ancak bios vs. hiçbiri işe yaramadı. Bu arada olayın videoyla ilgisi de yokmuş bilgisayarı öylece bırakmama rağmen 1-52- dk sonra mavi ekran geliyor. Yardım edebilecek- anlayan birisi var mı????


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    up aga up!! koskoca tahribatta 1 kişi bilgisayardan anlamaz mı arkadaş!!!


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    asiminnesli bunu yazdı:
    -----------------------------

    up aga up!! koskoca tahribatta 1 kişi bilgisayardan anlamaz mı arkadaş!!!


    -----------------------------

    bilen var ama sen senden yapılması istenenleri yapamadıktan sonra nasıl yardımcı olsunlarki ?
    yardım için ilk önce tam olarak sistemi yazacaksın yoksa biz müneccim değilizki bilgisayarının bileşenlerinin ne olduğunu nasıl bilelim ?

    Anakart:Marka ve Model ?
    İşlemci:Marka ve Model ?
    Ram:Marka ve Model ?
    Ekran Kartı:Marka ve Model ?
    PowerSupply:Marka ve Model
    İşletim Sistemi Xp ? Win Vista ? Win 7 ? Linux ? X86 ? X64 ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    hoca dur tahmin edeyim senin HDD WD marka dimi? öyleyse iastor.sys atası görüyorsun ve o dosyayı harici bir OS kullanarak değiştirmen gerekecek... yada dosyalarını yedekle format at.. daha kolaydır bir acemi için..


    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL hatası:

    donanımlar çakışıyor olabilir-ekran kartı,işlemci aşırı ısınıyor olabilir-bios ve ekran kartı control panelinde bazı yanlış değişiklikler yapmış olabilirsin

     

    işlemci ve ekran kartı fanını kontrol et-fazla ısınmadıklarından emin ol

    biosu default settings-standart ayarlara getir

    ekran kartının kontrol panelinde bazı özellikleri kısıtla ve değiştir.

    imkanın varsa kartların yerlerini değiş.

    sürücülerin son verisyonunu yükle.

    ms configden başlangıçta yüklenecek öğelerin hepsini kaldır

    overclock yaptıysan eski haline getir

    ekran kartın ati ise kontrol panelinde fanın dönme hızını 100 e çıkar

    2 dvd veya cd sürücü varsa birini devre dışı bırak

    virüs bulaşmış olabilir-virüs olmadıgına emin ol veya format çek

    iki ayrı ram takılıysa birisi arızalı olabilir,birer birer dene. bi tane varsa çıkar geçici olarak başka bitane bul onu tak ve dene

    windowsu yeni yüklediysen kurduğun windows düzgün yüklenmemiş olabilir

    sürücü dosyaları zarar görmüş olabilir.

    hdd bad sector olmuş olabilir (sürücü ve sistem dosyalarının bazıları bozuk kesime denk gelmiş olabilir)

    donanım uyuşmazlığı olabilir özellikle anakart-ekran kartı ve ses kartı üçlüsü

    usb 2.0 sürücüsü yükle

    anakartının web sayfasına git ve ilgili tüm sürücüleri yükle. özelliklede SMBUS driver 

    son zamanlarda yüklediğin bazı programları kaldır

    forumlara bak aynı hatayla karşılaşan birileri varsa o çözüm yollarını dene.

    bu genelde ince ayar gerektiren bi hata ve çoğu zaman da donanımsaldır.ancak değişik parçalar takılıp denenerek sorun tespit edilebilir.

    olmuyorsa garantiye gönder veya teknik servise ver çünkü bu sorun çok ciddi ve can sıkıcıdır.

    şimdilik konuyla ilgili aklıma gelenler bunlar. umarım bi faydası olur. kolay gelsin.


    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
Toplam Hit: 2519 Toplam Mesaj: 18