folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadaşla Eve Çıkma Durumu



Arkadaşla Eve Çıkma Durumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    benim yasim 26  anlastigim bir is arkadasimla ayni eve ciktik onun yasi 40 in ustunde ... 

    arkadaslik ne kadar iyi olursa olsun beraber yasamak cok farkli birseydir.

    mutlaka seni rahatsiz edecek yada senin onu rahatsiz edecek hareketleriniz olacaktir...

    bu ilerde baska boyutlara gidiyor... 


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Hoşgörü yoksa ölünüz çıkar hoşgörünüz varsa dosluk var olur (dandik bi cümle oldu :P)

     

    ama şaka maka iş hoşgörüde bitiyor gerisi boş.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam ünide hiç tanımadıgım orda tanıştıgım 4 kişiyle eve çıktım ve inanılamayacak kadar iyi anlaştık problemsizdi herkes üstüne düşeni yerine getirirse sorun çıkmaz tabi sunuda şahit oldum liseden arkadaş olanlar aynı eve çıktılar ama gecinemediler ...


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tantum
    tantum's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    bence çıkar aynı ev ortamı farklı olur ama çıkan sorunlarda çözülür eve çıkanlar nasıl yapıyorsa sende bi şekil kıvırırsın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ünide lisedeki arkadaşımla sınıf arkadaşımla çıktım kanlı bıçaklı olduk yurda yerleştim tam bi ortam vardı :D

    ozamanlar gençdik şimdi olsa öyle sorunlar olmaz.


    -----------------------------

    hacı bende aynı şekilde lisedeki 2 arkla üni için eve çıktım. 4-5 aydır herhangi bir sorun olmadı öyle büyütülecek. tamamen arkadaslarının mantalitesine baglı bu olay. kurallara uyuldugu sürece sıkıntı olmuyo


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    ikinizin çıkarı bir olsun sorun olmaz

    ama bireysel çıkarlar baş gösterdiği zaman sorunlar çıkar

    evde kimse anneniz değil çoraplarınızı toplamaz yemek yapmaz ütü yapmaz çamaşır yıkamaz

    böyle şeyler için alttan almayı bilen ve üzerine düşeni yapan bi arkadaşsa hiç bi sorun yaşamadan mutlu mesut girersiniz dünya evine

    ps: bunu yazarken farkettim ki böyle bi arkadaş olsa bi de üstüne cinsel ihtiyacı karşılasa ben evlenirim lan :D


    -----------------------------
    aynen ehuhuh


    THE BeYaZ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    kuralları önceden belirleyin, önce kavga edin anlaşın ki sonra kavga etmeyin. bide iş saygıda biter, arkadaşın sana karşı saygılı ise eve çık, ama saygısından en ufak şüphen varsa çıkma. arkadaşım bana yemek yap acıktım dediğinde yemek yapacak biri ise hemen çık, ama kalk sen yap diyecek adam ise sakın çıkma. bi defasında hasta oldum rica ettim bizim arkadaşlar bi yumurta bile pişirmediler. eve çıktığım adamın değerini anladım. zor durumdayken yardım etmezse şeydiyim öyle arkadaşı.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    • anlayış
    • ortak ekonomi

    gibi iki temel unsur var sanırım bu işde ??

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    lise veya mahallenden arkadaşlarıyla eve çıkan kişilerde gördüğüm bir şey, sonradan tanıştığına daha kolay lafınızı geçiyor veya lafını geçiriyor, ama mah. veya sınıf arkadaşıyla birbirlerine laf geçirmede(sözünü dinletmede) problemler çıkıyor. yine bir laf vardır bildiğim kötü bilmediğim iyiden iyidir diye.


    boş
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hacı bende üniversitedeyken samimi olduğum arkadaşlarımla eve çıkmıştım bin pişman oldum.her insan bir olmaz ama çıkma derim ben.maddi yönünü bitarafa bırak ev ortamı bambaşkadır.tandığını zannettiğin arkadaşlarını yeni yeni tanıdığını anlarsın.


    twitter.com/KezzapliMakarna
Toplam Hit: 5727 Toplam Mesaj: 32