Arkadaşla Eve Çıkma Durumu
-
benim yasim 26 anlastigim bir is arkadasimla ayni eve ciktik onun yasi 40 in ustunde ...
arkadaslik ne kadar iyi olursa olsun beraber yasamak cok farkli birseydir.
mutlaka seni rahatsiz edecek yada senin onu rahatsiz edecek hareketleriniz olacaktir...
bu ilerde baska boyutlara gidiyor...
-
Hoşgörü yoksa ölünüz çıkar hoşgörünüz varsa dosluk var olur (dandik bi cümle oldu :P)
ama şaka maka iş hoşgörüde bitiyor gerisi boş.
-
hocam ünide hiç tanımadıgım orda tanıştıgım 4 kişiyle eve çıktım ve inanılamayacak kadar iyi anlaştık problemsizdi herkes üstüne düşeni yerine getirirse sorun çıkmaz tabi sunuda şahit oldum liseden arkadaş olanlar aynı eve çıktılar ama gecinemediler ...
-
bence çıkar aynı ev ortamı farklı olur ama çıkan sorunlarda çözülür eve çıkanlar nasıl yapıyorsa sende bi şekil kıvırırsın
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ünide lisedeki arkadaşımla sınıf arkadaşımla çıktım kanlı bıçaklı olduk yurda yerleştim tam bi ortam vardı :D
ozamanlar gençdik şimdi olsa öyle sorunlar olmaz.
-----------------------------hacı bende aynı şekilde lisedeki 2 arkla üni için eve çıktım. 4-5 aydır herhangi bir sorun olmadı öyle büyütülecek. tamamen arkadaslarının mantalitesine baglı bu olay. kurallara uyuldugu sürece sıkıntı olmuyo
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
ikinizin çıkarı bir olsun sorun olmaz
ama bireysel çıkarlar baş gösterdiği zaman sorunlar çıkar
evde kimse anneniz değil çoraplarınızı toplamaz yemek yapmaz ütü yapmaz çamaşır yıkamaz
böyle şeyler için alttan almayı bilen ve üzerine düşeni yapan bi arkadaşsa hiç bi sorun yaşamadan mutlu mesut girersiniz dünya evine
ps: bunu yazarken farkettim ki böyle bi arkadaş olsa bi de üstüne cinsel ihtiyacı karşılasa ben evlenirim lan :D
-----------------------------
aynen ehuhuh -
kuralları önceden belirleyin, önce kavga edin anlaşın ki sonra kavga etmeyin. bide iş saygıda biter, arkadaşın sana karşı saygılı ise eve çık, ama saygısından en ufak şüphen varsa çıkma. arkadaşım bana yemek yap acıktım dediğinde yemek yapacak biri ise hemen çık, ama kalk sen yap diyecek adam ise sakın çıkma. bi defasında hasta oldum rica ettim bizim arkadaşlar bi yumurta bile pişirmediler. eve çıktığım adamın değerini anladım. zor durumdayken yardım etmezse şeydiyim öyle arkadaşı.
-
- anlayış
- ortak ekonomi
gibi iki temel unsur var sanırım bu işde ??
-
lise veya mahallenden arkadaşlarıyla eve çıkan kişilerde gördüğüm bir şey, sonradan tanıştığına daha kolay lafınızı geçiyor veya lafını geçiriyor, ama mah. veya sınıf arkadaşıyla birbirlerine laf geçirmede(sözünü dinletmede) problemler çıkıyor. yine bir laf vardır bildiğim kötü bilmediğim iyiden iyidir diye.
-
hacı bende üniversitedeyken samimi olduğum arkadaşlarımla eve çıkmıştım bin pişman oldum.her insan bir olmaz ama çıkma derim ben.maddi yönünü bitarafa bırak ev ortamı bambaşkadır.tandığını zannettiğin arkadaşlarını yeni yeni tanıdığını anlarsın.
