Arkadaşlar Adres Çubuğundaki E Harfi Kayboldu
-
Heeeeeeeeeyyyyyyyy !!!!!!!!!!
Neden Gittiğini Ben Biliyoruuuuuuuummmm !!!
Kardeş Sen Firefox Yükledin Sonra Firefox u Sildin Demi ?
Sildiysen Ondan Gitmiştir %56023493425 İhtimal :))))
Ama Onu Düzeltme İmkanın Yok. İnternet Explorer 7 Yüklersen Belki Düzelebilir ! -
holy demon hoca sağol aynen dediğin gibi evet silmiştim onun için olmuş olabilir sağol
-
Benim başka bi harfe gitmişdi sonradan geri geldi heralde annesini filan ziyarete gitmiş :) Ciddi diyorum sonradan ger geliyolar.
-
icon çok önemlimi yahu kurban sen siteye bak :)
Toplam Hit: 2683 Toplam Mesaj: 15
