folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder ARKADAŞLAR BU BİLGİSAYAR 1240$ DEGERMİ?



ARKADAŞLAR BU BİLGİSAYAR 1240$ DEGERMİ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    SELAM;


     PARAM İLE GÜZEL BİR BİLGİSAYAR ALMAK İSTİYORUM


    INTEL P4 3.0 775 İŞLEMCİ


    INTELD 915 PCYL I915P DDR2 16X SES


    256 MB ASUS N6200 TC 256/TD PCI-EXP


    512 MB DDR2 533 RAM KİNGSTON


    80 GB 7200 RPM SATA HDD


    17'' PHILIPS LCD EKRAN


    TOSHİBA- SAMSUNG DVD RW


    ASUS TA 230 KASA ÇİFT FANLI


    MİCROSOFT K96 MM KLAVYE ,OPTİK MOUSE


    3.5'' FLOPY/ OB SES


    CREATIVE 4+1 HOPERLÖR


    SKYSTAR 2 DİJİTAL TV KARTI


    FİYAT: 1240$


    ŞİMDİDEN TŞK....


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Asla değmez bence benim özellikeri çok yakın bilgisayarım 750$ gerçi bizimki tandıkdı ama bence seninki çok pahalı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    etmez abi 80 gb hdd war bunda çok düşük sonra bu kadar para verip bunu aldım diye pişman olursun hem lcd ekranı ne yapacaksın boşwer değmez o kadar para vermeye lcd ye al onu alacağına  ram ini 1024 yap hdd yide 300 gb falan yap..  tabi genede kendin bilirsin


    ama ben o kadar para vermem ona..


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Arkadaşım Bencu Bu Fiyata Bu PC Biraz Paha Tabi ben Aydındayım Burda Fiyatlar Senin Memleketten Ucuz Olabilir ama sana bi önerim war artık devir biraz daha ram e ağırlıklı yğunlaşıyo bence ram 1 gb al biliyosun tek parça halinde de 1 gb tam war yada 2 tane 512 tak ben de 1 tane 512 1 tane 256 takılı yetiyoda..

    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşım o parayla çok süpper bilgisayar toplarsın bence o para verilmez o hurdaya ok. ram ile harddiskide yükseltsen daha iyi olur. örnek ram 1024 hardisk 120 GB ok..

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    buna kdv dahilmi sen bırak bana ulaş gel adanaya ...sistem kurarız 1240 dolara ben sana amd 3800 sistem çıkarırım...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    computerwolfun çıkardığı sistemin aynısını : ) 1239$ a çıkarıorum okeymi: )) rekabet tabi:D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    TOSHİBA- SAMSUNG DVD RW


    MİCROSOFT K96 MM KLAVYE ,OPTİK MOUSE


    CREATIVE 4+1 HOPERLÖR


    SKYSTAR 2 DİJİTAL TV KARTI


    bu extralar fiyatı yükseltiyor tabi. bence uygun


    sadece bunlar 300 $

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m3rt
    m3rt's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    yok baba sistemin gayet güzel hurda flnda deil fiyatıda abartı deil..


    millet ram dan fdd den başka bişey bilmiyo zaten sen takma...


    120gb in içine  kendi girecek sanki

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    eski bilgisayarım
    Gigabyte g1000 478 pin 800 mhz anakart
    p4 3.2 ht 478 pin işlemci
    128 mb readon 9250 tv out
    2 gb kingston ddr ram
    lg dvd rw
    lg 52x cdrom
    floopy
    lcd ekran ısıfan gostergelıı sıyah on panel ısıklı kasa
    480 w power suply
    15' flat lg monitor
    a4tech mouse+klavye
    120 gb sata samsung hdd

    bana bunlar beleşe geldi dayım sagolsun :D ama tahmınımce bi 700 yada 750 dolar eder

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    m3rt bunu yazdı:



    yok baba sistemin gayet güzel hurda flnda deil fiyatıda abartı deil..


    millet ram dan fdd den başka bişey bilmiyo zaten sen takma...


    120gb in içine  kendi girecek sanki




    katılıyoeum 120 gb yı doldurmak ıcın ya cok saglam bır mp3 arsıvı yada fılm arsıvı yapman gerek yoksa kullandıgın programa gore ram ı sen sec  cunku normal kullanıcıların cogunda 512 ram fazla bıle gelıyo ama benım baska bır tavsıyem var p4 3000 alana kadar AMD 3200 ANHTLON AL cok daha performans alırsın bu sısteme gore fıyat bıraz fazla buna cok yakın bır sıstemı 1100ytl ye aldı arkadasım tanıdıktan falanda degıl

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
Toplam Hit: 3905 Toplam Mesaj: 15