Arkadaşlar Ceza Tavsiyesi Lazım!
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
trooper bunu yazdı:
-----------------------------
elinin herhangi biryerine morfin enjekte edin. sonra morfin vurduğunuz yeri yakın. etkisi geçtikten sonra feleği şaşsın amk :)
çükü ufakken ip bağlayın sonra cilve yaptırtın bitanesine :)
-----------------------------hocam o dediğin şaka değil işkence ne ettin yaf .D
-----------------------------yok ceza o. işkence olsaydı direk tırnaklarını çekin derdim
-
babam bi biber verdi bunu ye 200 lira vercem diye bende yedim 200 lirayı aldım ama bidaha biber yemiyeceğime dair yemin ettim... o nası acı a.q gözlerimden çeşme gibi yaş aktı kıpkırmızı oldum yandım terim buharlaştı şerefsizim 2 saat yerimde duramadım.. o biberin cinsini öğreneyim söyleyim ondan yedirin :)
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
meme uçlarına mandal takılı iken 20 adet acı biber turşusu yemesine karar verildi ama daha 4 adet dah aceza var:)
oyunlardan bir taneside evdeki bereket tanrısına 30 sn sakso çekmesine
-----------------------------ibne misiniz olum siz. yenilen bi karı getirsin eve parasını o ödesin |:
-----------------------------beyler tamam sağolun
ceza alma işlemleri bitti final oyununda yenilen arkdaşalr ajan1111 i sikiyo
karar verildi kolay gele
-----------------------------ibne olan ben değilim. ibnelerle de işim olmaz...
laflarınada dikkat et.
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
meme uçlarına mandal takılı iken 20 adet acı biber turşusu yemesine karar verildi ama daha 4 adet dah aceza var:)
oyunlardan bir taneside evdeki bereket tanrısına 30 sn sakso çekmesine
-----------------------------ibne misiniz olum siz. yenilen bi karı getirsin eve parasını o ödesin |:
-----------------------------beyler tamam sağolun
ceza alma işlemleri bitti final oyununda yenilen arkdaşalr ajan1111 i sikiyo
karar verildi kolay gele
-----------------------------ibne olan ben değilim. ibnelerle de işim olmaz...
laflarınada dikkat et.
-----------------------------imzamı oku önce!ben burda bana küfür gelemdikçe kimseye küfür etmem. küfür edenede sonuna kadar ederim.
ok şimdi ban aalflarına dikakt et diyecek adam sen değilsin.
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
meme uçlarına mandal takılı iken 20 adet acı biber turşusu yemesine karar verildi ama daha 4 adet dah aceza var:)
oyunlardan bir taneside evdeki bereket tanrısına 30 sn sakso çekmesine
-----------------------------ibne misiniz olum siz. yenilen bi karı getirsin eve parasını o ödesin |:
-----------------------------beyler tamam sağolun
ceza alma işlemleri bitti final oyununda yenilen arkdaşalr ajan1111 i sikiyo
karar verildi kolay gele
-----------------------------ibne olan ben değilim. ibnelerle de işim olmaz...
laflarınada dikkat et.
-----------------------------imzamı oku önce!ben burda bana küfür gelemdikçe kimseye küfür etmem. küfür edenede sonuna kadar ederim.
ok şimdi ban aalflarına dikakt et diyecek adam sen değilsin.
-----------------------------sokayım imzana lan. sende benim imzamı oku o zaman.
küfür anlamında söylemedim o lafı ben. lafı götünden anlayan sensin. insan gibi cezalar bulun maksadında söyledim
sen kimsin asıl yaa kime ne diyeceğimi sana soracak değilim ben...
-
bana sormayacağın çinde yenileni sana kitliyoruz o zaman sus şimdi
-
bir iki öneri istedin konunun a.godunuz. Ayıptır yaf...
-
ne gerek wardı şimdi bu tartışmaya tahribat ceza tavsiyesi vermese bari
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
bana sormayacağın çinde yenileni sana kitliyoruz o zaman sus şimdi
-----------------------------sana bişey soran yok zaten. öneride bulunmuştum o ilk mesajda.
sabaha kadar kilitle sen öyle .bne kılıklılarla işim olmaz. bakın dalganıza ve sen sus.
edit: diğer müridler kusura bakmayın.
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
bana sormayacağın çinde yenileni sana kitliyoruz o zaman sus şimdi
-----------------------------sana bişey soran yok zaten. öneride bulunmuştum o ilk mesajda.
sabaha kadar kilitle sen öyle .bne kılıklılarla işim olmaz. bakın dalganıza ve sen sus.
edit: diğer müridler kusura bakmayın.
-----------------------------:)
