Arkadaşlar Logo Tiger Diye Muhasebe Programı
-
Arkadaşlar bu programın kullanımını nasıl öğrenecez görseli falan var mı bunun nasıl öğrenebilirim bir kaç gün içinde
-
yok mu kimse :(
-
Program elinde varmı ? Kurulumu Yaptınmı ?
-
Demosunu arıyorum bulursam kuracam ama bulamadımda çalıştığım iş yerinde kullanıyorlarmış holdingte yani eğer ki bir kaç gün içinde çözebilirsem programı beni muhasebe departmanına alacaklar kısmen bazı şeylerini öğreneyim yeter yani
-
Konuyu gizlermisin?
-
nasıl gizliyoruz onuda bilmiyorum yalnız
-
Nasıl bir programmış devlet sırrı gibi ya
-
Konunu baltalamak istemiyorum özür dilerim ama dile getirmek isterim. Alternatif olmadığı için yani alternatif var ama onu al buraya koy gibi birşey o da neyse sektör bu dandik yazılımları kullanmak zorunda ve sektör öyle bi' tekel yaratmış ki dandik programları kullanmaya aciziz. Ayrıca bir kaç günde öğrenilecek tarzda programlar değiller. Elemanlar alakasız yerleri alakasız yerlerle düzenleme silme ekleme filan eklemişler. Bi de eğitim veriyorlar orası çok komik. Cari hesap eklemek için bilmem ne sekmesine geleceksiniz bilgileri yazdıktan sonra eklenecektir. Sanki birşey yapmışlar bi de eğitim veriyorlar. Bilmiyorum ben yetersiz buluyorum.
-
www.logodestek.gen.tr
program ve dokuman burda ftp://download.logo.com.tr/Windows/ERP
biz şirketde kullanıyoruz
-
ya hacım haklısın bir kaç günde tamamen öğrenilmezde kısmen ufak tefek fonksiyonları öğreneyim girdileri çıktıları falan bana kısa vadede kafi kalanını kullandıkça diğer muhasebeci arkadaşlarla öğrenicez
-
hacım teşekkür ediyorum
