folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Arkadaşlar Logo Tiger Diye Muhasebe Programı



Arkadaşlar Logo Tiger Diye Muhasebe Programı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Arkadaşlar bu programın kullanımını nasıl öğrenecez görseli falan var mı bunun nasıl öğrenebilirim bir kaç gün içinde

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    yok mu kimse :(

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Program elinde varmı ? Kurulumu Yaptınmı ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Demosunu arıyorum bulursam kuracam ama bulamadımda çalıştığım iş yerinde kullanıyorlarmış holdingte yani eğer ki bir kaç gün içinde çözebilirsem programı beni muhasebe departmanına alacaklar kısmen bazı şeylerini öğreneyim yeter yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Konuyu gizlermisin?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    nasıl gizliyoruz onuda bilmiyorum yalnız

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Nasıl bir programmış devlet sırrı gibi ya

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Konunu baltalamak istemiyorum özür dilerim ama dile getirmek isterim. Alternatif olmadığı için yani alternatif var ama onu al buraya koy gibi birşey o da neyse sektör bu dandik yazılımları kullanmak zorunda ve sektör öyle bi' tekel yaratmış ki dandik programları kullanmaya aciziz. Ayrıca bir kaç günde öğrenilecek tarzda programlar değiller. Elemanlar alakasız yerleri alakasız yerlerle düzenleme silme ekleme filan eklemişler. Bi de eğitim veriyorlar orası çok komik. Cari hesap eklemek için bilmem ne sekmesine geleceksiniz bilgileri yazdıktan sonra eklenecektir. Sanki birşey yapmışlar bi de eğitim veriyorlar. Bilmiyorum ben yetersiz buluyorum.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    www.logodestek.gen.tr

    program ve dokuman burda ftp://download.logo.com.tr/Windows/ERP

    biz şirketde kullanıyoruz

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    ya hacım haklısın bir kaç günde tamamen öğrenilmezde kısmen ufak tefek fonksiyonları öğreneyim girdileri çıktıları falan bana kısa vadede kafi kalanını kullandıkça diğer muhasebeci arkadaşlarla öğrenicez

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    hacım teşekkür ediyorum

Toplam Hit: 4868 Toplam Mesaj: 13