folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Arkadaşlar Mini Bir Anket. Herkes Değerlendirsin. [Önemli]



Arkadaşlar Mini Bir Anket. Herkes Değerlendirsin. [Önemli]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Arkadaşlar ufak bir anket...
    Soruları okuyun ve düşüncenizi işaretleyin gerekli bilgileri okuduktan sonra..
    BU ANKET ÇOK ÖNEMLİ. SESİNİZİ DUYRUMANIN YOLU

    NOT: Cevabınızı [A], ,...,[F] şeklinde yazın. Ekstradan birşeyler yazıp kalabalık etmeyin. SADECE MADDE HARFİni yazmanız yeterli. Mesela ben şıkları okuduktan sonra fikrim diyelim [Z] ise sadece [Z] yazıyorum.



    Anketin konusu şu:
    |----------------------------------------------------> Anket Sorusu -|
    AB yolunda isteyerek ya da istemeyerek ilerleyen bir Türk vatandaşı olarak; AB ~ politikalar hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
    |---------------------------------------------------------------------------|

    [A] Avrupa Birliği"ne girmeliyiz. Çünkü bize bir çok katkısı olacak. AB"ye giriş, ekonomik, kültürel ve sosyal alanda bir çok alanda reforma sebep olacak.

    Avrupa Birliği"ne girmeliyiz, ama ne getirisi olur bilmiyorum.

    [C] Avrupa Birliği"ne girmemeliyiz. Orası bir Hristiyan klubüdür ve bizi zaten almayacaklar.

    [D] Avrupa Birliği"ne girmemeliyiz ve hükumetin Türk Halkına düşüncesini sormadan bu kadar taviz vermesi; bu ülkeyi ayaklar altına alıp, rezil etmesi bağışlanamaz.

    [E] Avrupa Birliği"ne girmemeliyiz. Sebebini bilmiyorum.

    [F] Hiçbir fikrim yok.


    |---------------------------------------------------------------------------|
    |----------------- ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ----------------|
    |---------------------------------------------------------------------------|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    D

    Avrupa birliğinin amk. Türk milliyetcisi bi insan avrupa birliğini istermi ya? bize getirisi ne olcak? avrupa parlementosunda dönemin başkan yardımcısımıydı neydi bi acıklama yapmıştı
    Türkiye Türklere bırakılamayacak kadar değerli diye. bunu aptullah gül duydu hiçbi cevap vermedi kodumunun dürsüzü. düpedüz vatanımızı sattılar yaaaaa

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    arkadaşım bişey yazmayın. boşver gitsin abdullahı filan en fazla diyeceği TASVİP ETMİYORUZdur..

    ARKADAŞLAR SADECE ŞIKKI YAZIN
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    yorum yapasım geldi kafa 1milyon nekadar içtim onubile hatırlamıom kusura bakma yaa

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    D

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mystkal
    Mystkal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    [D] den başka bi şık olmaz zaten bize çok pis geçireceq bu AB ama neyse.

    Lord of Destruction
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    [D]

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    hadi arkadaşlar. önemli dedik. herkes yazsın fikrini. bu anketten çıkacak sonuçlar çok önemli haydee..referandumdasınız resmen..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    A B C D F E

    Bozamaz Aramızı Yarasa
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    d şıkkının içinde işte kafasına göre taviz verio devlet herşeyden..
Toplam Hit: 7666 Toplam Mesaj: 86