Arkadaşlar Sağlam Antivirüs Lazım
-
Prometheus bunu yazdı
merakten comodo yükledim ama kastırıyor neden acaba :S fan hızlandı durduk yere
Comodoyu birkaç makinada denedim dediğin gibi performansı orta-üst düzey olmayan tüm makinaları kastırıp duruyor.
Virüslere de aynı şekilde geçit yok o da güzelliği işte.
+ Kasperksy iyidir.
+ avira iyidir çok kastırmaması için iyidir.
AnaMuhalefet tarafından 15/Haz/13 14:55 tarihinde düzenlenmiştir -
ya pc kasmaz ama alışkanlık olmuş yıllardır kullanmıyorum şu klasör virüsü canımı sıktı son zamanlarda
-
Arama yapmayı öğrenin, çok zor değil.
http://tahribat.com/Forum-Antivirus-Onerin-178835/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Onerebileceginiz-Antivirus-Programi-Istek-174271/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Ucretsiz-Antivirus-Onerisi-Olan-Var-Mi-172854/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Antivirus-Programi-Tavsiyesi-166390/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Antivirus-Programi-Araniyor-Istek-159799/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-En-Iyi-Ucretsiz-Antivirus-157558/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-9-Antivirus-Programi-Kapisti-152841/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Antivirus-142815/1/Antivir%C3%BCs/
http://tahribat.com/Forum-Adamgibi-Antivirus-Programi-140261/1/Antivir%C3%BCs/
5 sayfa arama sonucu çıktı, hepsine bakamadım. Bunlar sadece 1. sayfadan.
-
ya başta belirttim zaten arama mevzusunu
-
Arcavir Arcabit kur . Bildiğim en sağlamı bu.
Not: Lisans ını bulabilirsen banada ver.
-
Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic
TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..
-
WebJas bunu yazdı
Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic
TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..
bu işi şeyh yapar ama :) daha arabasının bakımını bile yaptıramıyor yoğunluktan :) o derecede yani. Zor gibi geliyor bana. -
THT2005 bunu yazdıWebJas bunu yazdı
Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic
TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..
bu işi şeyh yapar ama :) daha arabasının bakımını bile yaptıramıyor yoğunluktan :) o derecede yani. Zor gibi geliyor bana.hocam imkansız değil, gayet olabilir elbet vakit önemli..
bi takım oluşturup herkese 1 görev verilse ki burada bunu kabul etmeyecek kimse yok..(ailevi bir çalışma çerçevesinde herkes elinden geldiğince..)
programa ait güncellemeler tbt servera bağlanıp oradan çekilse..
birçok bilişim platformu kendi antiv'ünü kullanıyor.. neden olmasın ki
-
ya ne gerek hazır yapılmışı var bize kalan en iyisini seçmek
-
bence ev için her programı kendi sitesinden indirirsen bide üstüne 2 sekmeni virüstotal ve jotti ye ayırırsan virüs girecegini sanmıyorum.
Yeni konu açmiyim dedim bana bi hal çare bulun :)
Harici hard diskim var bazen cafede takmak zorunda kalıyorum eve gidiyorum içi virüs dolu silemiyorumda Recycler virüsü avira yükledim usb disk security yükledim full sürümünü yinede silemedim bu virüsü silmenin yolu var mı 500 gb veri var içinde biçimlendiremiyorumda sonradan bulaşan virüsler için bi hal çare var mı combofix acaba hariciyi tarıyor mu bilgisi olan var mı?
