folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayar Güvenliği - Backdoorlar
linefolder Arkadaşlar Sağlam Antivirüs Lazım



Arkadaşlar Sağlam Antivirüs Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    merakten comodo yükledim ama kastırıyor neden acaba :S fan hızlandı durduk yere

    Comodoyu birkaç makinada denedim dediğin gibi performansı orta-üst düzey olmayan tüm makinaları kastırıp duruyor.

    Virüslere de aynı şekilde geçit yok o da güzelliği işte.

    + Kasperksy iyidir.

    + avira iyidir çok kastırmaması için iyidir.

     

    AnaMuhalefet tarafından 15/Haz/13 14:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ya pc kasmaz ama alışkanlık olmuş yıllardır kullanmıyorum şu klasör virüsü canımı sıktı son zamanlarda

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    ya başta belirttim zaten arama mevzusunu

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arcavir Arcabit kur . Bildiğim en sağlamı bu.

    Not: Lisans ını bulabilirsen banada ver.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic

     

    TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    WebJas bunu yazdı

    Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic

     

    TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..


    bu işi şeyh yapar ama :) daha arabasının bakımını bile yaptıramıyor yoğunluktan :) o derecede yani. Zor gibi geliyor bana.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    WebJas bunu yazdı

    Şu antivir konuları hep gündemde.. müridler sıkıntı çekiyor ki ben de açmıştım bununla ilgili topic

     

    TBT kendi antivirusu'nu yazsa aslında bi ar-ge oluşturulup ? Her mürid profil ID numarasıyla full yapsa ve herkesin 2 pc de hakkı olsa vs.. geliştirilebilir aslında..


    bu işi şeyh yapar ama :) daha arabasının bakımını bile yaptıramıyor yoğunluktan :) o derecede yani. Zor gibi geliyor bana.

    hocam imkansız değil, gayet olabilir elbet vakit önemli..

    bi takım oluşturup herkese 1 görev verilse ki burada bunu kabul etmeyecek kimse yok..(ailevi bir çalışma çerçevesinde herkes elinden geldiğince..)

    programa ait güncellemeler tbt servera bağlanıp oradan çekilse..

     

    birçok bilişim platformu kendi antiv'ünü kullanıyor.. neden olmasın ki


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ya ne gerek hazır yapılmışı var bize kalan en iyisini seçmek


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    bence ev için her programı kendi sitesinden indirirsen bide üstüne 2 sekmeni virüstotal ve jotti ye ayırırsan virüs girecegini sanmıyorum.

    Yeni konu açmiyim dedim bana bi hal çare bulun :)

    Harici hard diskim var bazen cafede takmak zorunda kalıyorum eve gidiyorum içi virüs dolu silemiyorumda Recycler virüsü avira yükledim usb disk security yükledim full sürümünü yinede silemedim bu virüsü silmenin yolu var mı 500 gb veri var içinde biçimlendiremiyorumda sonradan bulaşan virüsler için bi hal çare var mı combofix acaba hariciyi tarıyor mu bilgisi olan var mı?

     


Toplam Hit: 10377 Toplam Mesaj: 31