Asgari Geçim İndirimi
-
linkin bunu yazdı:
-----------------------------
600
-----------------------------bildiğim kadarıyla net asgari ücret 527 lira falan. bizim bazı şirketler de vermiyor bu asgari geçim indirimini. hatta geçen sgk ya şikayet eden biri vardı. işveren savunmasında " asgari ücretle çalıştırıyorum bordroya bakarsanız asgari geçim indirimi dahil 800 lira para veriyorum" demişti. sonuç işçi hiçbişey alamadı.
-
Maaşı elden mi alıyordun ? Banka'ya mı yatırılıyordu..
Ve bordro var mı elinde.. Eğer var ise kontrol et bakalım orada "Asgari Geçim İndirimi" yazıyor mu ? Eğer yazmıyora ve Agi almaya hakkın varsa;
Çalışma bakanlığın veya İşkur'a danış. Dilekçe ver ve dava aç. Kesin kazanırsın..
Hayırlısı olsun.. -
Hbc nickli arkadaş sana yol göstermiş işte... Yasayla hukukla nereye ne yapabilirsin diye...
Elindeki belgelerle git başvur denilen yerlere oradan yardımcı olurlar ya da daha net fikir verirler.
Böyle olsaydı böyle olurdu, ya da şöyle şöyle yap alırsın gibilerinden...
Geri kalanı bizim burdan kendi tahminimiz olur
Toplam Hit: 5519 Toplam Mesaj: 14
