Asgari Geçim İndirimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    linkin bunu yazdı:
    -----------------------------
    600
    -----------------------------

    bildiğim kadarıyla net asgari ücret 527 lira falan. bizim bazı şirketler de vermiyor bu asgari geçim indirimini. hatta geçen sgk ya şikayet eden biri vardı. işveren savunmasında " asgari ücretle çalıştırıyorum bordroya bakarsanız asgari geçim indirimi dahil 800 lira para veriyorum" demişti. sonuç işçi hiçbişey alamadı. 


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    Maaşı elden mi alıyordun ? Banka'ya mı yatırılıyordu..
    Ve bordro var mı elinde.. Eğer var ise kontrol et bakalım orada "Asgari Geçim İndirimi" yazıyor mu  ? Eğer yazmıyora ve Agi almaya hakkın varsa;
    Çalışma bakanlığın veya İşkur'a danış. Dilekçe ver ve dava aç. Kesin kazanırsın..
    Hayırlısı olsun..

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Hbc nickli arkadaş sana yol göstermiş işte... Yasayla hukukla nereye ne yapabilirsin diye...

    Elindeki belgelerle git başvur denilen yerlere oradan yardımcı olurlar ya da daha net fikir verirler.

    Böyle olsaydı böyle olurdu, ya da şöyle şöyle yap alırsın gibilerinden... 

    Geri kalanı bizim burdan kendi tahminimiz olur 


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
Toplam Hit: 5519 Toplam Mesaj: 14