folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aşıklar Bakın Hele :"(



Aşıklar Bakın Hele :"(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ya ben şimdi yengenizden ayrılırsam die düşünüom olmaz hacı yaaaa çok kötü zaman geçmez boğazın düğümlenir öffff ama bak bi tavsiye espri olsun die demiom git harbiden sağlam bi kafa çek (votka+kola/ şarap+gazoz / bira+fındık fıstık (tavsiyem :D)) sonra kendine gelmewye başlayacağına yakın kızı ara böle bişiler okumuştum insan sarhoşken dikkatini toplo gibi bişiydi o kafayla o dikkatle iltifatlar felan et bişiler de unutamadım felan dönmezse tekrar iç aq ne diyem hadi hayırlısı

     

    ama acıdım kardeşim yaaa

    ben de bundan önceki sevglimde öyleydim içmiştim ama aramadım, arayamadım aq


    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    aşk mevsimi mi ne :D herkezde aynı . :(

    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aşk mevsimi mi ne :D herkezde aynı . :(
    -----------------------------
    ayrılık mevsimi  hoca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek
    bosver a.q seni terkettiği icin o uzülmeli bide bu açıdan bak icinde fırtınalar kopabilir yada derin izler olabilir ama unutma acı insanı olgunlastıran e güclü duygudur

    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
Toplam Hit: 2831 Toplam Mesaj: 15