Aşıklar Bakın Hele :"(
-
ya ben şimdi yengenizden ayrılırsam die düşünüom olmaz hacı yaaaa çok kötü zaman geçmez boğazın düğümlenir öffff ama bak bi tavsiye espri olsun die demiom git harbiden sağlam bi kafa çek (votka+kola/ şarap+gazoz / bira+fındık fıstık (tavsiyem :D)) sonra kendine gelmewye başlayacağına yakın kızı ara böle bişiler okumuştum insan sarhoşken dikkatini toplo gibi bişiydi o kafayla o dikkatle iltifatlar felan et bişiler de unutamadım felan dönmezse tekrar iç aq ne diyem hadi hayırlısı
ama acıdım kardeşim yaaa
ben de bundan önceki sevglimde öyleydim içmiştim ama aramadım, arayamadım aq
-
aşk mevsimi mi ne :D herkezde aynı . :(
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
aşk mevsimi mi ne :D herkezde aynı . :(
-----------------------------
ayrılık mevsimi hoca -
bosver a.q seni terkettiği icin o uzülmeli bide bu açıdan bak icinde fırtınalar kopabilir yada derin izler olabilir ama unutma acı insanı olgunlastıran e güclü duygudur
Toplam Hit: 2831 Toplam Mesaj: 15
