folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Aşk Bölümü/Konuları Hakkında Şikayetim Var



Aşk Bölümü/Konuları Hakkında Şikayetim Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    tamam aşkta önemlidir o olmazsa olmaz ama çok abartılıyor gibi geliyor bana.her şiir ulan,her kafasına bi iki satır esen karalıyor.

    "giden sevgiliye"

    "aşkın yolları" cinsinden başlıklar görmekten en azından ben (bildiğim başkaları da var) sıkıldım.Aşka da derin konular gibi bir kısıtlama gelmesi iyi olur diye düşünüyorum.Sonuçta hacking,programlama,donanm zart zurt sitesi tahribat ama yeri geliyo aşk/derin konulardan anasayfada bir tane bilgisayar ile ilgili konu görülmüyor.hiç olmazsa aşk baŞlıkları formda gösterilmezse iyi olmaz mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi

    Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)

     

    Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/


    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    antioksidan+1;

    aktif konularda surekli bi aşk mevzusu gezip duruyo malesef. geerçi şu siyasi tartışmalar ondan da beter durumda ama neyse artık..

    biseyler yapılamazmı bu duruma?


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)

     

    Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/


    -----------------------------

    İçindekilerini ne kadar doğal dile getirmişsin, enteresan :)

     

    Bu arada istemeyen okumaz aşk konularını, bakın bu düşünceyi sadece 2 kişi  onaylamıs kaç gündür. Gereksiz bir düşünce... 


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)

     

    Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/


    -----------------------------

     

    aynısı  ben 2 yıl oldu diyorum sadece bi selamlaşmak 1dk konuşmayla başladı herşey  bende rest çekecem 2 yıldır bekledim aradım bulamadım 3 gün oluyor bulalı eğer ayın 23ünde rest çekerse bende basacam ciktiri yeter ya insanız gururumuz var insan olana böyle yapana Allah ona öyle birisi versin de kıymetimi anlasın o zamanda ben resti çekecem nerdeydi,n ha nerdeydin kıymet bilki kıymetin biline diyecem ne ya bu ne bi insan var karşında


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)

     

    Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/


    -----------------------------
    kutlarım :) şimdi tuttum seni koydun artalığın şeyine :D:D

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Aşk Konularını ana sayfada görünmesini iptal ettim...

    6 aydan daha eski konulara cevap yazıldığı taktirde görünmesini iptal ettim...

    artık forumu http://www.tahribat.com/forumactivetopics.asp dan takip ediniz...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Aşk konularının gösterilmemesi iyi olmuş.Güzin ablanın sitesine çıkacaktı adımız yakında.Herkesin hatun derdine biz koşuyoruz.


    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi

    Herseyde hayir vardir derler ya bündada hayir vardi.. niye dersin oyle cok sevmisimki saga sola bakmadim bile 4 sene. Birine yüz verdiysem Allah canimi alsin..17 yasima geldim ve bikere cikmisligim bile olmadi.  Kendimle cok gurur duyorum önce Allahtan sonrada babamdan korkarim.. Ben seversem Allahina kadar! Atigin adimlarin ilerisini düsüneceksin !!

    Bir erkek yada bir bayan olarak siz aynaya gururla bakabiliyormusunuz?.. bunu cok merak ediyorum.. Benim tanidiklarimin yarisi bakire degil.. onlarin yerine ben utaniyom amk.. Hicmi yüzleri kizarmiyor aynaya bakinca? Anlatinca kacamaklarini ben bunaliyorum onlarin yerine. Valla korkuyom simdiki gencler böyleyse cocuklarimizdan neolacak? En iyisi ben baba evinde kaliyim ölene kadar :D

     

     


    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    rene rulz :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herseyde hayir vardir derler ya bündada hayir vardi.. niye dersin oyle cok sevmisimki saga sola bakmadim bile 4 sene. Birine yüz verdiysem Allah canimi alsin..17 yasima geldim ve bikere cikmisligim bile olmadi.  Kendimle cok gurur duyorum önce Allahtan sonrada babamdan korkarim.. Ben seversem Allahina kadar! Atigin adimlarin ilerisini düsüneceksin !!

    Bir erkek yada bir bayan olarak siz aynaya gururla bakabiliyormusunuz?.. bunu cok merak ediyorum.. Benim tanidiklarimin yarisi bakire degil.. onlarin yerine ben utaniyom amk.. Hicmi yüzleri kizarmiyor aynaya bakinca? Anlatinca kacamaklarini ben bunaliyorum onlarin yerine. Valla korkuyom simdiki gencler böyleyse cocuklarimizdan neolacak? En iyisi ben baba evinde kaliyim ölene kadar :D

     

     


    -----------------------------
    merak etme bi gün çıkar karşına biri en azından bende ole umuyorum gerçi beni terkedenlerin olağan bahanesi hazırdı sen çok ii sin amk kötü davranmıoz adam gibi davranıoz yatak düşünmüoz en sona ittirmişiz sonu bole oldu her zman yapıcak bişi yok ben aynaya baktığımda en azından içim rahat

    Living Death
Toplam Hit: 2955 Toplam Mesaj: 19