

Aşk Bölümü/Konuları Hakkında Şikayetim Var
-
tamam aşkta önemlidir o olmazsa olmaz ama çok abartılıyor gibi geliyor bana.her şiir ulan,her kafasına bi iki satır esen karalıyor.
"giden sevgiliye"
"aşkın yolları" cinsinden başlıklar görmekten en azından ben (bildiğim başkaları da var) sıkıldım.Aşka da derin konular gibi bir kısıtlama gelmesi iyi olur diye düşünüyorum.Sonuçta hacking,programlama,donanm zart zurt sitesi tahribat ama yeri geliyo aşk/derin konulardan anasayfada bir tane bilgisayar ile ilgili konu görülmüyor.hiç olmazsa aşk baŞlıkları formda gösterilmezse iyi olmaz mı?
-
Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)
Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/
-
antioksidan+1;
aktif konularda surekli bi aşk mevzusu gezip duruyo malesef. geerçi şu siyasi tartışmalar ondan da beter durumda ama neyse artık..
biseyler yapılamazmı bu duruma?
-
Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
-----------------------------Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)
Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/
-----------------------------İçindekilerini ne kadar doğal dile getirmişsin, enteresan :)
Bu arada istemeyen okumaz aşk konularını, bakın bu düşünceyi sadece 2 kişi onaylamıs kaç gündür. Gereksiz bir düşünce...
-
Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
-----------------------------Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)
Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/
-----------------------------aynısı ben 2 yıl oldu diyorum sadece bi selamlaşmak 1dk konuşmayla başladı herşey bende rest çekecem 2 yıldır bekledim aradım bulamadım 3 gün oluyor bulalı eğer ayın 23ünde rest çekerse bende basacam ciktiri yeter ya insanız gururumuz var insan olana böyle yapana Allah ona öyle birisi versin de kıymetimi anlasın o zamanda ben resti çekecem nerdeydi,n ha nerdeydin kıymet bilki kıymetin biline diyecem ne ya bu ne bi insan var karşında
-
Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
-----------------------------Napsinlar (nerdeyse) herkes burda yarali.. Bende kendi adimada konusuyum ama siktiri cektim 4 sene sevdik bukadarlik yeter amk :/ Bir gurur ugruna siktiri cektik öfkeyle kalkan zararla oturur derler ya öyle olduk iste. (yanlis anlamayin abisler cikmadim falan oglanla sadece hoslanma diye bisey varda oglanla yüz yüze bile gelemedim en yakin mesafemiz 10 metre oldu:D)
Ama varya bazen kendimi lanet ediyorum millet 1 gram ekmek icin agliyor.. Bizse bir gram ask icin ne kadar garip bisey :/
-----------------------------
kutlarım :) şimdi tuttum seni koydun artalığın şeyine :D:D -
Aşk Konularını ana sayfada görünmesini iptal ettim...
6 aydan daha eski konulara cevap yazıldığı taktirde görünmesini iptal ettim...
artık forumu http://www.tahribat.com/forumactivetopics.asp dan takip ediniz...
-
Aşk konularının gösterilmemesi iyi olmuş.Güzin ablanın sitesine çıkacaktı adımız yakında.Herkesin hatun derdine biz koşuyoruz.
-
Herseyde hayir vardir derler ya bündada hayir vardi.. niye dersin oyle cok sevmisimki saga sola bakmadim bile 4 sene. Birine yüz verdiysem Allah canimi alsin..17 yasima geldim ve bikere cikmisligim bile olmadi. Kendimle cok gurur duyorum önce Allahtan sonrada babamdan korkarim.. Ben seversem Allahina kadar! Atigin adimlarin ilerisini düsüneceksin !!
Bir erkek yada bir bayan olarak siz aynaya gururla bakabiliyormusunuz?.. bunu cok merak ediyorum.. Benim tanidiklarimin yarisi bakire degil.. onlarin yerine ben utaniyom amk.. Hicmi yüzleri kizarmiyor aynaya bakinca? Anlatinca kacamaklarini ben bunaliyorum onlarin yerine. Valla korkuyom simdiki gencler böyleyse cocuklarimizdan neolacak? En iyisi ben baba evinde kaliyim ölene kadar :D
-
rene rulz :)
-
Hatiralar-Susmaz bunu yazdı:
-----------------------------Herseyde hayir vardir derler ya bündada hayir vardi.. niye dersin oyle cok sevmisimki saga sola bakmadim bile 4 sene. Birine yüz verdiysem Allah canimi alsin..17 yasima geldim ve bikere cikmisligim bile olmadi. Kendimle cok gurur duyorum önce Allahtan sonrada babamdan korkarim.. Ben seversem Allahina kadar! Atigin adimlarin ilerisini düsüneceksin !!
Bir erkek yada bir bayan olarak siz aynaya gururla bakabiliyormusunuz?.. bunu cok merak ediyorum.. Benim tanidiklarimin yarisi bakire degil.. onlarin yerine ben utaniyom amk.. Hicmi yüzleri kizarmiyor aynaya bakinca? Anlatinca kacamaklarini ben bunaliyorum onlarin yerine. Valla korkuyom simdiki gencler böyleyse cocuklarimizdan neolacak? En iyisi ben baba evinde kaliyim ölene kadar :D
-----------------------------
merak etme bi gün çıkar karşına biri en azından bende ole umuyorum gerçi beni terkedenlerin olağan bahanesi hazırdı sen çok ii sin amk kötü davranmıoz adam gibi davranıoz yatak düşünmüoz en sona ittirmişiz sonu bole oldu her zman yapıcak bişi yok ben aynaya baktığımda en azından içim rahat