Askeriyede Mühendis Olmak
-
öss ye girmeden önce mart nisan civarı formları war onları al ve hava harp okuluna başvurunu yap mülakatları falan geçip okula kabul olursan orada sana mühendislik eğitimi ve önceden almış oldugun okulardaki dil eğitimini werip subay olarak askeriyede işe başlıyorsun bu şekilde olabilirsin ve harp okulu say2 puanı ile öğrenci alıyor.
-
güzel güzel
-
ewet subay olmayı unutıyım paki askerlik yaparken böyle bi olaya girekmiyiz yani pc ci olarak askerlii yapamazmıyız :S
-
Hava Harp Okulu bu seçeneklerden biri.Şu lınkten bırseyler bulursun sanırım.
http://www.hho.edu.tr/dekanlik/lisans.htm -
durun ben açıklayacam :D
şimdi genelde pc mühendisleri askeri lisede okuyan derse aşırı ilgisi olan arkadaşlardan çıkıyor ordu için. askeri liselerin öss başarısına bakarsanız her sene %100 dür. neden çünkü her sene 5-10 kişi girer o da seçilmiş kişiler :D bunların parası ordudan karşılanı kazandıkları üniversiteden ordu adına müyendis felam çıkarlar. 1 de şimdi söylenti olaraktan var sözleşmeli müyendis alımı falan onu bilmiom tam 1 de astsubay yüksek okulu var oraya falam gidersen tekniker oluon :D -
ben simdi bilgisayar muhendisliginde okuorum bi sorum olacak size okulu bitirdim askere gittim bildigim kadariyla kalma ihtimalim var rutbemde albayliga kadar yukseliyor sanirim. ama bunun bi proseduru vardir elbet kimleri seciolar
-
aha dun mektup geldi, beni de burdaki ordu cariyo (sadece dune has bisi degil allan her gunu cagirirlar); imza atarsam 30 bin dolar vercekler mis, ama iragi boylamakta var, aq bole isin:S
Toplam Hit: 6626 Toplam Mesaj: 18
