folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askeriyede Mühendis Olmak



Askeriyede Mühendis Olmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hugo
    hugo's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2005
    Erkek
    öss ye girmeden önce mart nisan civarı formları war onları al ve hava harp okuluna başvurunu yap mülakatları falan geçip okula kabul olursan orada sana mühendislik eğitimi ve önceden almış oldugun okulardaki dil eğitimini werip subay olarak askeriyede işe başlıyorsun bu şekilde olabilirsin ve harp okulu say2 puanı ile öğrenci alıyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    güzel güzel

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ewet subay olmayı unutıyım paki askerlik yaparken böyle bi olaya girekmiyiz yani pc ci olarak askerlii yapamazmıyız :S

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Hava Harp Okulu bu seçeneklerden biri.Şu lınkten bırseyler bulursun sanırım.

    http://www.hho.edu.tr/dekanlik/lisans.htm

    Was here...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    durun ben açıklayacam :D

    şimdi genelde pc mühendisleri askeri lisede okuyan derse aşırı ilgisi olan arkadaşlardan çıkıyor ordu için. askeri liselerin öss başarısına bakarsanız her sene %100 dür. neden çünkü her sene 5-10 kişi girer o da seçilmiş kişiler :D bunların parası ordudan karşılanı kazandıkları üniversiteden ordu adına müyendis felam çıkarlar. 1 de şimdi söylenti olaraktan var sözleşmeli müyendis alımı falan onu bilmiom tam 1 de astsubay yüksek okulu var oraya falam gidersen tekniker oluon :D

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeansHerif
    JeansHerif's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    ben simdi bilgisayar muhendisliginde okuorum bi sorum olacak size okulu bitirdim askere gittim bildigim kadariyla kalma ihtimalim var rutbemde albayliga kadar yukseliyor sanirim. ama bunun bi proseduru vardir elbet kimleri seciolar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    aha dun mektup geldi, beni de burdaki ordu cariyo (sadece dune has bisi degil allan her gunu cagirirlar); imza atarsam 30 bin dolar vercekler mis, ama iragi boylamakta var, aq bole isin:S

    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
Toplam Hit: 6626 Toplam Mesaj: 18