Askerler Böyle Bekletiliyor
-
Van KTM çok kötü. Ben buradaki görüntülerin Van-Ktm ye ait olduğunu düşünüyorum. Allahtan ktm de durmadım. Sadece 3 saat kalıp 6. hudut alayına gittim. Orada kalanlar mokoko...
Van ktm büyük, yatak kapasiteside iyi. Ancak toplanan asker sayısı şekilde de görüldüğü gibi kapasitenin üzerinde... Bu şekilde çok kalmıyorlar. En fazla 2 gece. Ama bazıları var ki ktm de 15 gün bekleyebiliyr. Onun birliğine çıkan araçlara bağlı herşey...
-
hipokondriyak bunu yazdı
bu fotoğraflar eski 2 3 yıl öncesine ait
edit:2009 a aitmiş
hocam arkadaşım geldi yeni askerlikten hala öyle diyor maksat eziyet askere yoksa olanak var tabi
-
Elazığda Tunceliye gitmek için 5 gün çantaların üstünde yattığımı biliyorum. Binlerce insan sigara yok su yok yemek yok hiç bişe değişmemiş demekki.
Kumanaga tarafından 20/Eyl/12 18:40 tarihinde düzenlenmiştir -
Ben 2010 da askerden geldim. Bildiğiniz gibi geç yaptık biraz =))
Şuanda askere gidenler aynı diyor. Çok değişen bişey yok
-
ulquiorra bunu yazdıSwateR bunu yazdı
Askerlik boyunca çekmediğim çileleri burda çektim. Gidişte 4 gün, tezkerede 3 gün kaldım. Allah ordakilere sabır versin.
Katılmayı filan da düşünmeyin. Direk basın gidin.
ne avantajı var ki opsiyonelse neden bu kadar insan katılmış?
devletin vatandaşına verdiği değeri yansıtıyor, yeni birşey değil.
Biz acemi birliğinden giderken bölük komutanı KTM' ye katılmazsanız ceza yersiniz demişti. Bizde korkudan katılalım bari dedik. Ama sonradan öğrendik bir cacık yokmuş. Opsiyonelliğine gelince; devlet diyor eğer kendi imkanlarınla gidipte yolda sağda solda başına birşey gelirse ben karışmam.
Tabi biz bunu sonradan öğrendik.
-
j.asys.kol.k.ligi (van)
-
Multeciler kadar degerimiz yok desenize !
-
Multeciler kadar degerimiz yok desenize !
