folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Askerler Böyle Bekletiliyor



Askerler Böyle Bekletiliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Van KTM çok kötü. Ben buradaki görüntülerin Van-Ktm ye ait olduğunu düşünüyorum. Allahtan ktm de durmadım. Sadece 3 saat kalıp 6. hudut alayına gittim. Orada kalanlar mokoko...

    Van ktm büyük, yatak kapasiteside iyi. Ancak toplanan asker sayısı şekilde de görüldüğü gibi kapasitenin üzerinde... Bu şekilde çok kalmıyorlar. En fazla 2 gece. Ama bazıları var ki ktm de 15 gün bekleyebiliyr. Onun birliğine çıkan araçlara bağlı herşey...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Elazığda Tunceliye gitmek için 5 gün çantaların üstünde yattığımı biliyorum. Binlerce insan sigara yok su yok yemek yok hiç bişe değişmemiş demekki.

    Kumanaga tarafından 20/Eyl/12 18:40 tarihinde düzenlenmiştir

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Ben 2010 da askerden geldim. Bildiğiniz gibi geç yaptık biraz =))

    Şuanda askere gidenler aynı diyor. Çok değişen bişey yok


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SwateR
    SwateR's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2012
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı
    SwateR bunu yazdı

    Askerlik boyunca çekmediğim çileleri burda çektim. Gidişte 4 gün, tezkerede 3 gün kaldım. Allah ordakilere sabır versin.

     

    Katılmayı filan da düşünmeyin. Direk basın gidin. 

    ne avantajı var ki opsiyonelse neden bu kadar insan katılmış?

    devletin vatandaşına verdiği değeri yansıtıyor, yeni birşey değil.

     

    Biz acemi birliğinden giderken bölük  komutanı KTM' ye katılmazsanız ceza yersiniz demişti. Bizde korkudan katılalım bari dedik. Ama sonradan öğrendik bir cacık yokmuş. Opsiyonelliğine gelince; devlet diyor eğer kendi imkanlarınla gidipte yolda sağda solda başına birşey gelirse ben karışmam.  

    Tabi biz bunu sonradan öğrendik.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    j.asys.kol.k.ligi (van)


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    Multeciler kadar degerimiz yok desenize !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
    Multeciler kadar degerimiz yok desenize !
Toplam Hit: 3671 Toplam Mesaj: 29