Askerlik İçin Boy-Kilo Oranı
-
dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.
-
SpyBreaK bunu yazdı
dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.
eminmisin hocam bu duruma
-
mesutb bunu yazdıSpyBreaK bunu yazdı
dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.
eminmisin hocam bu duruma
tecil bozdurup gitmek istediğimde 32 kilo fazlam olduğundan dolayı 1 sene ertelediler. sonra bi kaç kilo verdikten sonra tekrar gittim 28 kilo fazla olmasına rağmen aldılar. ve sınırının 30 ve üzeri olduğunu söylediler. askerden yeni geldim :) hiç sıkıntı yok yani ;)
-
ben 170 boyundayım 90 kiloyla aldılar.beş ayda 10 kg verdiydim.
Toplam Hit: 1996 Toplam Mesaj: 15
