folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerlik İçin Boy-Kilo Oranı



Askerlik İçin Boy-Kilo Oranı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    SpyBreaK bunu yazdı

    dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.

    eminmisin hocam bu duruma


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    mesutb bunu yazdı
    SpyBreaK bunu yazdı

    dostum hiç sıkıntı yok 22 kilo fazlan var. 30 ve üzeri olduğunda seni 1 sene öteliyorlar.

    eminmisin hocam bu duruma

    tecil bozdurup gitmek istediğimde 32 kilo fazlam olduğundan dolayı 1 sene ertelediler. sonra bi kaç kilo verdikten sonra tekrar gittim 28 kilo fazla olmasına rağmen aldılar. ve sınırının 30 ve üzeri olduğunu söylediler. askerden yeni geldim :) hiç sıkıntı yok yani ;)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek

    ben 170 boyundayım 90 kiloyla aldılar.beş ayda 10 kg verdiydim.


    21 mayıs 1864
Toplam Hit: 1996 Toplam Mesaj: 15