

Asp | Pesimist Blog V2 | Kişisel Site Scripti Download
-
Güzel bir blog, daha da geliştirlebilir, kurcalamak lazım. Eline sağlık hocam...
-
www.itbaligi.cjb.net buda ilk versiyonu. isteyen varsa bunuda ben upload edebilirm :) sewgiler saygilar pessicik :)
-
pesimistzombie senin yüzünden php yi bırakıp asp ye başlıcam :) sğl.
-
süpersin pesimist ;)
-
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
bu blog hangi script senin yapımınmı senin yapımın ise açıkları varmı die test ettinmi?
-----------------------------hoca benim scriptim kodlama bana ait..
ben yaptıgım içinde açıklarınıda kapatarak yazdım dolayısıyla ayrıca test de edildi bi kaç düşmanım tarafından :)
-
Bunu dagıtıcagını düşünmüyordum:) Pesimist Blog v2 Tek kelime ile süpper:)
-
çok hoş olmuş da, bi şey eklemek istiyorum, manuel değil manual :D
-
kozanaybar bunu yazdı:
-----------------------------
çok hoş olmuş da, bi şey eklemek istiyorum, manuel değil manual :D
-----------------------------abü ingilizcem o kadar basıyo gecenin bi köründe kusuruma bakma :D
Toplam Hit: 4044 Toplam Mesaj: 19