Asp Hakkinda Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endthe
    endthe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Script error detected at line 394.
    Source line: <%
    Description: Deyim gerekli

    ya ben baby server yükledim bir script var dı bu hatayı alıyorum :)) nasıl düzeltirizzzz asp

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endthe
    endthe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
      bu hatayı çözemedim tam  anlamayamdım bu hatanda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek
    hacı bi yerde %> tagını kapatmayı unutmuşun yada if with falan gibi bişeyi kapatmayı unutmuşun

    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endthe
    endthe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    kod işte hata nerde anlamadım ki

     

    <!--#include file="../includes/inc_ayar2.asp" -->
    <html>

    <head>
    <meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
    <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
    <title><%=ayar("site_ismi")%></title>
    <base target="_self">

    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="../img/nstile.css">

    </head>

    <bodybgcolor="<%=ayar("sol_body_renk")%>" onMouseOver="status='<%=ayar("site_ismi")%>'; return true">

    <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber1" height="73">
      <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_logo.asp" --></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="10"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_arama_menu.asp" --></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="10"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_uye_girisi_menu.asp" --></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="10"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_kategori_menu.asp" --></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="10"></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_top_20_menu.asp" --></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="100%" height="10"></td>
      </tr>
       <tr>
        <td width="100%" height="1"><!--#include file="../includes/inc_istatistik_menu.asp" --></td>
      </tr>
    </table>

    </body>

    </html>

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hacım 394. satırı yazsana

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endthe
    endthe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    o satırı nasıl buluyoruz ???  sol.asp de bu satır yok
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endthe
    endthe's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    biri şuna el atabilirmi :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    abi 394. da sorun var bak eleman ne diyo

    " Script error detected at line 394.  "

    394. satırda hata tespit ettim diyo.

    sen 394. satırı yaz bakalım 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Dost, o scripti not defteri ile aç daha sonra BİÇİM >>> SÖZCÜK KAYDIR işaretli olmasın. Bunu yaptıktan sonra da   DÜZEN >>>>  GİT, oraya satırı yaz, o gitsin.

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencbeyin
    gencbeyin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    include ettiğin dosyalardan birinde problem var, include ettiğin dosyaları localhostta tek tek açarak bak, doğru hata yerini bulursun.
Toplam Hit: 1702 Toplam Mesaj: 12