Asp İle Gzip Sıkıştırması
-
Başlıkta açık ve net hocalar :) ASP ile Gzip sıkıştırması yapabiliyormuyuz? PHP'ye geç, asp.net'e geç demeden konu hakkında bilgisi olan varsa cevaplarsa iyi olur. Herhangi bir component yüklemek sorun değil olur. Ayrıca iis'te açmayı biliyorum fakat hostta bunu nasıl aktif ederiz?
-
Up..
-
yapiliyor.
IIS'in verionuna gore ayarlar degisiyor tabi.
http://stackoverflow.com/questions/1748866/how-to-use-gzip-in-classic-asp
buralarda birseyler anlatilmis ama bende ASP ile bayagdir urasmiyorum bende bir DLL dosyasi vardi once regsvr32 ile calistirip sonra iis'den birseyle aktif ediyordum bu anlatilanlardan daha kolaydi.
-
Google'ı açıp "asp gzip -asp.net" yazdım ;
http://www.google.com.tr/search?q=asp+gzip+-asp.net
şu sayfaya ulaştım ;
http://www.example-code.com/asp/gzip_compressstring.asp
4. sonuç şöyle birşey ;
http://stackoverflow.com/questions/2794256/gzip-for-classic-asp-pages
bakmadım ama Google'ı kullanmak bu kadar mı zor ?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Google'ı açıp "asp gzip -asp.net" yazdım ;
http://www.google.com.tr/search?q=asp+gzip+-asp.net
şu sayfaya ulaştım ;
http://www.example-code.com/asp/gzip_compressstring.asp
4. sonuç şöyle birşey ;
http://stackoverflow.com/questions/2794256/gzip-for-classic-asp-pages
bakmadım ama Google'ı kullanmak bu kadar mı zor ?
-----------------------------:D Hocam bakmak çok mu zor desem ayıp ederim sana demi? Bence ederim :) Oraları araştırdım onlar gzip olarak kaydediyor. Mesela turan.jpg dosyası ve zumsuk.exe dosyasını asp komutları ile tar.gz halinde kaydedebiliyorsun ya da zip halinde. Diğer sonuçlardaysa iis 6.0 'da manager'ı açacakmışım da tik koyacakmışım. Sanki localden yayın yapıyoruz. + bunlar asp.net uyumlu yani olaylar web.config'den yapılıyor.
Sevgiler :)
-
rakkoc bunu yazdı:
-----------------------------yapiliyor.
IIS'in verionuna gore ayarlar degisiyor tabi.
http://stackoverflow.com/questions/1748866/how-to-use-gzip-in-classic-asp
buralarda birseyler anlatilmis ama bende ASP ile bayagdir urasmiyorum bende bir DLL dosyasi vardi once regsvr32 ile calistirip sonra iis'den birseyle aktif ediyordum bu anlatilanlardan daha kolaydi.
-----------------------------Sorun localde bunları uygulamak değil hocam bu saygıdeğer destek personelimize ne yapması gerektiğini söylemekte. Adam bana componentini dll dosyasını ver yükleyelim diyor öyle de bir güzellik yapıyor ve benim elim kolum bağlı ayar oldum.
-
-
rakkoc bunu yazdı:
-----------------------------VPS sart :p
-----------------------------Ah zaman ve imkanlar kısıtlı olmasa :D Okullar açılacak yurda geri döneceğim diye bilgisayar bile alamıyorum hocam :)
Sağolasın up oldu tekrardan up olsun :),
Edit: Orası aktivex exe dosyası ile yüklüyordu ama şimdi görüyorum en başta zip dosyası varmış heyecanlandım ! :)
-
IIS 7 de dynamic ve static olmak üzere 2 şekilde destekleniyor...
Eski serverda tahribatta gzip kullanıyorduk
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------IIS 7 de dynamic ve static olmak üzere 2 şekilde destekleniyor...
Eski serverda tahribatta gzip kullanıyorduk
-----------------------------Ben bunu bizim hostçuya nasıl anlatabilirim hocam? Ne yap diyeyim de yapsın .
edit: component yüklemek kodları değiştirmek istemiyorum.
-
iis7de componen değil hocam direk compressiondan yapılıyor ama hostcu yapamaya yada yapmayabilir...
