Asp İle Üyeler Listesinde Yönetici Renklendirme[Soru]
-
Merhaba Arkadaşlar aşağıdaki kod ile üyelerin listesini aldıgım sayfada yöneticilerin renklerini farklı yapmak istiyorum lakin yapamdımben bir değişekene atayıp yapmaya çalıştım başka yolu varmı burda hepsi kırmızı gözükyor.
if yetki="0" then rnkk="black" elseif yetki="1" then rnkk="blue" elseif yetki="3" then rnkk="green" elseif yetki="4" then rnkk="orange" elseif yetki="5" then rnkk="red" end if Response.Write "<a href=""Uye.asp?Uye=Detay&Kim="&kadi&"""><font color="&rnkk&">"&kadioncea&kadi&kadisonraa&"<font></a>,"
-

dikakt ettiyseniz bu lsitede yetkili kişilerin isimleri renkli olarak gzkyor bende öyle yapmak istiyorum
-
css le yapman gerekmiyor mu onu ? class atasan admin, mod diye <span class="admin">SinusX<span> diye sonra span .admin {color:red} olur gibime geliyor
-
mantıken doğru çalışması gerekir.
if yetki="5" then
rnkk="red"
elseif yetki="4" then
rnkk="orange"
elseif yetki="3" then
rnkk="green"
elseif yetki="1" then
rnkk="blue"
else
rnkk="black"
end ifşu şekilde yap bakalım sıralamayı birşey değişecek mi?
-
yetki="5" değildir hocam
yetki=5 dene bi
-
Hocam renk adlari yerine renk kodlarini kullanmayi denesen ? Example : #FFFFFF
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------yetki="5" değildir hocam
yetki=5 dene bi
-----------------------------bunların arasındaki fark tam olarak nedir ?
edit bende böle yapmışsım zamanında
if ctrlmember2="admin" then
renk="red"
elseif ctrlmember2="smod" then
renk="blue"
elseif ctrlmember2="mod" then
renk="#990033"
elseif banlimi="1" then
renk="gray"
else
renk="black"
end ifsonuç:http://3gpindir.com/istatistikler.asp
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------yetki="5" değildir hocam
yetki=5 dene bi
-----------------------------bunların arasındaki fark tam olarak nedir ?
edit bende böle yapmışsım zamanında
if ctrlmember2="admin" then
renk="red"
elseif ctrlmember2="smod" then
renk="blue"
elseif ctrlmember2="mod" then
renk="#990033"
elseif banlimi="1" then
renk="gray"
else
renk="black"
end ifsonuç:http://3gpindir.com/istatistikler.asp
-----------------------------senin gibi bir adam böyle soru sorarmı be kanka :)
-
Birisi integer, diğeri string :)
ASP motorunun versiyonu değişikce bazen sıkıntı cıkartabiliyor...
-
ya ben bu dalgayı hep deneme yanılmayla çözdüm hiç üstünde durupta aga bu ne demedim.
hatta sayı yerine harf filan atayıpta çözüyordum :D nedeninide öğrenmiş olduk :D
-
<%'tahribat.com :)
sayi1 = 2
sayi2 = 8
test1 = "2"
test2 = "8"
sayilari_topla = sayi1 + sayi2
testleri_topla = test1 + test2
%><%=sayilari_topla%>
<br>
<%=testleri_topla%>
aradaki fark.
