folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder ASP Öğrenmek İsteyenler ?



ASP Öğrenmek İsteyenler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    asp nin yanında ver c# ı ver c++ ı ver vb yi ver html i ver php yi öğretmek amaçlı değil lisede olsun üniversitede olsun adamlar birşey öğrenmek için senin siteye gelsin ödevi olduğu zaman gelsin senin sitede sorsun

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unchain
    unchain's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2012
    Erkek
    Lotus bunu yazdı

    asp nin yanında ver c# ı ver c++ ı ver vb yi ver html i ver php yi öğretmek amaçlı değil lisede olsun üniversitede olsun adamlar birşey öğrenmek için senin siteye gelsin ödevi olduğu zaman gelsin senin sitede sorsun

    Katiliyorum abi ben lisedeyim ve C# var öyle birşey olursa o sitede yatarım :D


    Yaptığım onca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu gördüğümden beri kötü biriyim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı

    Hocam sana şöyle söyleyeyim;

    " Beni s.seler webde ASP'den başka kullanamam artık :) yeni öğrenmek isteyenleri ASP'ye yönlendirmiyorum,ama ASP öğrenmek isteyenlere yardımcı olmak isterim. "

    Hoca bence s.kmelerini bekleme vazgeç bu sevdadan. Sadece klasik Asp öğreteceğin bir site artık ciddi anlamda tutmaz.

    Sana düşen de çok büyük bir havuzdan bir bardak su almak olur.

    Yazılım piyasasında güncel olmama gibi bir lüksü yok hiç bir geliştiricinin.

    awuhauahahaha :D :D :D 


    www.yesilgrow.com - Growshop
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı

    Hocam sana şöyle söyleyeyim;

    " Beni s.seler webde ASP'den başka kullanamam artık :) yeni öğrenmek isteyenleri ASP'ye yönlendirmiyorum,ama ASP öğrenmek isteyenlere yardımcı olmak isterim. "

    Hoca bence s.kmelerini bekleme vazgeç bu sevdadan. Sadece klasik Asp öğreteceğin bir site artık ciddi anlamda tutmaz.

    Sana düşen de çok büyük bir havuzdan bir bardak su almak olur.

    Yazılım piyasasında güncel olmama gibi bir lüksü yok hiç bir geliştiricinin.

    :D:D:D

    NOT : Asp ciyim artık bende .Net'e bi el atmak istiyorum.


    Frontend Dev.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SiyahBeyaz
    SiyahBeyaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2010
    Erkek

    Moderatör alımı varmı :D

Toplam Hit: 1648 Toplam Mesaj: 16