ASP Öğrenmek İsteyenler ?
-
asp nin yanında ver c# ı ver c++ ı ver vb yi ver html i ver php yi öğretmek amaçlı değil lisede olsun üniversitede olsun adamlar birşey öğrenmek için senin siteye gelsin ödevi olduğu zaman gelsin senin sitede sorsun
-
Lotus bunu yazdı
asp nin yanında ver c# ı ver c++ ı ver vb yi ver html i ver php yi öğretmek amaçlı değil lisede olsun üniversitede olsun adamlar birşey öğrenmek için senin siteye gelsin ödevi olduğu zaman gelsin senin sitede sorsun
Katiliyorum abi ben lisedeyim ve C# var öyle birşey olursa o sitede yatarım :D
-
trampfd bunu yazdıEnableTurk bunu yazdı
Hocam sana şöyle söyleyeyim;
" Beni s.seler webde ASP'den başka kullanamam artık :) yeni öğrenmek isteyenleri ASP'ye yönlendirmiyorum,ama ASP öğrenmek isteyenlere yardımcı olmak isterim. "
Hoca bence s.kmelerini bekleme vazgeç bu sevdadan. Sadece klasik Asp öğreteceğin bir site artık ciddi anlamda tutmaz.
Sana düşen de çok büyük bir havuzdan bir bardak su almak olur.
Yazılım piyasasında güncel olmama gibi bir lüksü yok hiç bir geliştiricinin.
awuhauahahaha :D :D :D
-
trampfd bunu yazdıEnableTurk bunu yazdı
Hocam sana şöyle söyleyeyim;
" Beni s.seler webde ASP'den başka kullanamam artık :) yeni öğrenmek isteyenleri ASP'ye yönlendirmiyorum,ama ASP öğrenmek isteyenlere yardımcı olmak isterim. "
Hoca bence s.kmelerini bekleme vazgeç bu sevdadan. Sadece klasik Asp öğreteceğin bir site artık ciddi anlamda tutmaz.
Sana düşen de çok büyük bir havuzdan bir bardak su almak olur.
Yazılım piyasasında güncel olmama gibi bir lüksü yok hiç bir geliştiricinin.
:D:D:D
NOT : Asp ciyim artık bende .Net'e bi el atmak istiyorum. -
Moderatör alımı varmı :D
