folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder ASP Treeview Döngü Sorunsalı :|



ASP Treeview Döngü Sorunsalı :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    @foksli

    olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/

    @fthrkl

    hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam. <ul><li> etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    @foksli

    olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/

    @fthrkl

    hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.

    • etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde. 
      -----------------------------

    hocam üst sırasının sayisi kadar -- koy diyorum sıralat üst idnin sayısı kadar


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    @foksli

    olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/

    @fthrkl

    hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.

    • etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde. 
      -----------------------------

    olm beni deli etme zaten hepsi aynı tabloda diyorum. rakamlarla ana kategorimi alt kategorimi ayrı işte. 1 se ana kategori 2alt kategori gibi yap. hepsi tek tebloda zaten.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    @foksli

    olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/

    @fthrkl

    hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.

    • etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
      -----------------------------

    olm beni deli etme zaten hepsi aynı tabloda diyorum. rakamlarla ana kategorimi alt kategorimi ayrı işte. 1 se ana kategori 2alt kategori gibi yap. hepsi tek tebloda zaten.

    -----------------------------

    tamam lan kızma sende :D:D bakıcam bu akşam (K)

    @tolgasen

    sanırım öyle yapıcam :) 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    evet az önce baktım ve hallettim, belki işine yarayan olur diye kodlarıyla birlikte ekliyorum. tolgasen & foksli & fthrkl teşekkürler :)

    tablo yapısını;

    id | ad | ustkategoriid | derinlik

    olarak değiştirdim.

    kategori 0
    --alt kategori 1
    ----alt alt kategori 2
    ------alt alt alt kategori 3
    ----alt alt kategori 2
    --alt kategori 1
    baska bi ana kategori 0
    --alt kategori 1

    vs. diye gidiyor. derinlik sondaki. alt kategori kaydederkende derinliğini bağlı olduğu kategorinin derinliği + 1 olarak ekliyorum. listeleme koduda aşağıda.

    Function KategoriListele(ID)
        Set Kategoriler=Baglanti.Execute("Select * From Tbl_Kategoriler Where UstKategoriID="&ID)
            Do Until Kategoriler.EOF
                For Sayac=1 To Kategoriler("Derinlik")
                    Response.Write "--"
                Next
                Response.Write Kategoriler("Ad")&"<br>"
                Response.Write KategoriListele(Kategoriler("ID"))
                Kategoriler.MoveNext
            Loop
        Kategoriler.Close
    End Function

    umarım başkalarınında işine yarar :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 4490 Toplam Mesaj: 26