ASP Treeview Döngü Sorunsalı :|
-
@foksli
olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/
@fthrkl
hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam. <ul><li> etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------@foksli
olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/
@fthrkl
hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-----------------------------
hocam üst sırasının sayisi kadar -- koy diyorum sıralat üst idnin sayısı kadar
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------@foksli
olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/
@fthrkl
hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-----------------------------
olm beni deli etme zaten hepsi aynı tabloda diyorum. rakamlarla ana kategorimi alt kategorimi ayrı işte. 1 se ana kategori 2alt kategori gibi yap. hepsi tek tebloda zaten.
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------@foksli
olm hepsinin tek tabloda olması lazım :| ne kadar alt sırada oldugunu belirten bi alanda acmak istemiyorum ama hiçbir şekilde çözemezsem mecbur acıcam :/
@fthrkl
hocam bunu selectboxta ve tablo listelemede kullanıcam.
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-----------------------------
olm beni deli etme zaten hepsi aynı tabloda diyorum. rakamlarla ana kategorimi alt kategorimi ayrı işte. 1 se ana kategori 2alt kategori gibi yap. hepsi tek tebloda zaten.
-----------------------------tamam lan kızma sende :D:D bakıcam bu akşam (K)
@tolgasen
sanırım öyle yapıcam :)
- etiketleri olmaksızın her altta oldugunda bi "--" eklemek istiyorum. biraz daha bakınıcam eğer olmazsa bi alan daha acıp orda ne kadar altta oldugu kaydını tutup yapıcam fokslinin gösterdigine benzer şekilde.
-
evet az önce baktım ve hallettim, belki işine yarayan olur diye kodlarıyla birlikte ekliyorum. tolgasen & foksli & fthrkl teşekkürler :)
tablo yapısını;
id | ad | ustkategoriid | derinlik
olarak değiştirdim.
kategori 0
--alt kategori 1
----alt alt kategori 2
------alt alt alt kategori 3
----alt alt kategori 2
--alt kategori 1
baska bi ana kategori 0
--alt kategori 1vs. diye gidiyor. derinlik sondaki. alt kategori kaydederkende derinliğini bağlı olduğu kategorinin derinliği + 1 olarak ekliyorum. listeleme koduda aşağıda.
Function KategoriListele(ID)
Set Kategoriler=Baglanti.Execute("Select * From Tbl_Kategoriler Where UstKategoriID="&ID)
Do Until Kategoriler.EOF
For Sayac=1 To Kategoriler("Derinlik")
Response.Write "--"
Next
Response.Write Kategoriler("Ad")&"<br>"
Response.Write KategoriListele(Kategoriler("ID"))
Kategoriler.MoveNext
Loop
Kategoriler.Close
End Functionumarım başkalarınında işine yarar :)
