folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp Ve Mysql Kurulum Sorunsalı



Asp Ve Mysql Kurulum Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    evet hocam aynen makaledeki gibi yapmayı düşünüyordum bende neyse bu iş nihayete erdiğinde sonucu hep beraber görecğiz  o vakit ben senin gönderdiğin linkleri hatmetmeye başlayayım madem tekrar çok çok çok çok teşekkür ediyorum herkese.

    Düzenleme : peki veritabanının içerdiği bilgileri (tabloları değil girilen verileri) neresinden görüyoruz management studio da?

    Düzenleme 2 : mssql da -1 ve 0 mı true false nin yerini alıyor ?


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet hocam aynen makaledeki gibi yapmayı düşünüyordum bende neyse bu iş nihayete erdiğinde sonucu hep beraber görecğiz  o vakit ben senin gönderdiğin linkleri hatmetmeye başlayayım madem tekrar çok çok çok çok teşekkür ediyorum herkese.

    Düzenleme : peki veritabanının içerdiği bilgileri (tabloları değil girilen verileri) neresinden görüyoruz management studio da?

    Düzenleme 2 : mssql da -1 ve 0 mı true false nin yerini alıyor ?


    -----------------------------

    true = 1

    false = 0


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ister mysql ister mssql kullan. veri tabanini yonetmek icin navicat oneririm. gercekten cok basarili bir uygulama.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    abi sorunsal ne demek? yanı sorun warda bellı mı etmıor demek ? sorun yerın mı koymuorsun? acık yaz bızde yardımcı olalım 


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ugurben bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi sorunsal ne demek? yanı sorun warda bellı mı etmıor demek ? sorun yerın mı koymuorsun? acık yaz bızde yardımcı olalım 


    -----------------------------

    :) sorun vardı çözüm için emin olmadığım şeyler denedim olmadı fakat yanlışı baştan yapmışım neyse şimdi yeni sorunlar var haliyle. İlk defa mssql ile uğraşıyorum ondan bu hâlim. management studio 2005 kullanıyorum tabloların içerisindeki veriyi buradan nasıl görebilirim? Birde hosta aktarımını yaptımmı bir şeyler yapabildim demek olacak :D 

    Script sorunsuz işliyor şu anda en büyük sevincem :) 


    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hocam studio management ile dbyi açıp, tablolara sağ tıklayıp open table yaptığında açılmıyor mu tablo ve içerikleri? Daha kolay işlemler için navicat programının mssql için olanını indirip kur (warezde full sürümlerini bulabilirsin) kullanımı daha kolaydır.

    http://www.navicat.com/en/products/navicat_sqlserver/sqlserver_overview.html

    ya da ems sql manager freeware sürümünü deneyebilirsin o da iyidir. (EMS SQL Manager for SQL Server Freeware)

    http://www.sqlmanager.net/en/products/mssql/manager


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    evet open demek lâzımmış :) açıldı management ten devam edeyim gözüm alışsın istiyorum.


    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 1863 Toplam Mesaj: 18