(Asp) XSS Kayıt Sistemi Buyrun...
-
Kaydı db ye girdikten sonra sayfayı tekrar cagır koddan . Yada baglantıyı deistirdikten sonra oldu demissin istersen baglanti.asp nin deismeden onceki halini de koy belki yardım edebilirim.
Toplam Hit: 2239 Toplam Mesaj: 12
