folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp Yada Php Bilen Yazılımcı Arıyorum



Asp Yada Php Bilen Yazılımcı Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo

    merhaba

    elimizde psd halinde eticaret tasarımı var. bunun xhtml e dökülüp içeriğinin kodlanması lazım. sanal posdan üyelik modüllerine kadar hepsinin yapılması lazım. admin panelinin fonksiyonelliği vs... çok önemli değildir fakat temada görünenler fonksiyonellik kazanıp kusursuz kodlanması lazım. ilgilenenler bana ulaşsın.

     

    bundan önce shopphp ile çalışmayı denemiştik beceremediler. lütfen işi yarım bırakacaklar konu hakkında yetkin bilgiye sahip olmayanlar mesaj atmasın. 

     

    forum dışı üyeler resimdeki mail adresinden bana ulaşabilirler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Yazılım yok yani, Konuyu eksik açıklamışsınız sanırım. Açıklayıcı bilgiler çok az.

    Sanal posttan üyelik modüllerine kadar psd üzerinde olan alanların xhtml şekline çevrilmesimi ? yoksa bunların yazılım tarafımı ? 

    yoksa her ikisidemi yapılacak. Anladığım her 2 sitede yapılacak.

    Admin Panelinini fonksiyonelliği vs çok önemli değil cümlesi ne demek, İlanınızda çok karmaşa var. (BKNZ: emada görünenler fonksiyonellik kazanıp kusursuz kodlanması lazım. )

    Böyle ciddi bir projeyse uzun uzun anlatmanızı dilerdim. 2. dakkanızı bile almamış bu konuyu yazmak.

    Bu kadar mı heveslisiniz :))  

     

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo
    SnipeTR bunu yazdı

    Yazılım yok yani, Konuyu eksik açıklamışsınız sanırım. Açıklayıcı bilgiler çok az.

    Sanal posttan üyelik modüllerine kadar psd üzerinde olan alanların xhtml şekline çevrilmesimi ? yoksa bunların yazılım tarafımı ? 

    yoksa her ikisidemi yapılacak. Anladığım her 2 sitede yapılacak.

    Admin Panelinini fonksiyonelliği vs çok önemli değil cümlesi ne demek, İlanınızda çok karmaşa var. (BKNZ: emada görünenler fonksiyonellik kazanıp kusursuz kodlanması lazım. )

    Böyle ciddi bir projeyse uzun uzun anlatmanızı dilerdim. 2. dakkanızı bile almamış bu konuyu yazmak.

    Bu kadar mı heveslisiniz :))  

     

     

    açıklıyayım teker teker

    psd önce xhtml e dökülecek ardından kodlanacak yani her ikisi de yapılacak.

    "Admin Panelinini fonksiyonelliği vs çok önemli değil cümlesi ne demek, İlanınızda çok karmaşa var. (BKNZ: emada görünenler fonksiyonellik kazanıp kusursuz kodlanması lazım. )"

    burda şunu demek istedim tema da kodlama yaparken ajax kullanılması gereken yerler filan var. admin panelinin bu kadar gelişmiş olmasına gerek yok. çoğu eticaret yazılımında istatistiki veriler filan var admin panelinde bu tarz modüller koymanıza gerek yok. temanın kullanıcı ara yüzü kusursuz olsun fakat admin paneli daha sade olabilir.

    daha önce işi verdiğim yerler heves bırakmadı valla işi almak isteyenler bana ulaşsın detayları o şekilde görüşelim.

     

     

    xylgn_ tarafından 09/Kas/12 12:28 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Peki kullanilmasini istedigin teknolojileri soyleyecekmisin ?

    Ajax demissin html5? css3? mobile? 

    ASP.net tercihim olur benm ama PHP de hangi framework;

    MVC mi talep edersin yoksa farkli bir mimarimi cok katmanli secimi mi talebin ilerde site kac server'a kurulur (Server Farm'i olursa is ona gore degisiyor)

    sharepoint ile yapimina sicak bakarmisin ?

    sadece yazilim hizmetinimi alacaksin server(larin) kurulumu hosting ve yonetim de talep ediyormusun ?

    birde en onemlisi butcen ne ?

     


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Ideasoft'a ver istediği parayı, fazlasıyla alırsın karşılığını.

    edit : ben yapabileceğim halde, ideasoft diyorum.

    EnableTurk tarafından 09/Kas/12 15:56 tarihinde düzenlenmiştir

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    verebilicen mi 100k 150k arası ?


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı

    verebilicen mi 100k 150k arası ?

    Veremeyeceği için burda hocam :D IDEASOFT tek geçerim.


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo
    rakkoc bunu yazdı

    Peki kullanilmasini istedigin teknolojileri soyleyecekmisin ?

    Ajax demissin html5? css3? mobile? 

    ASP.net tercihim olur benm ama PHP de hangi framework;

    MVC mi talep edersin yoksa farkli bir mimarimi cok katmanli secimi mi talebin ilerde site kac server'a kurulur (Server Farm'i olursa is ona gore degisiyor)

    sharepoint ile yapimina sicak bakarmisin ?

    sadece yazilim hizmetinimi alacaksin server(larin) kurulumu hosting ve yonetim de talep ediyormusun ?

    birde en onemlisi butcen ne ?

     

     

    olmazsa olmaz diyebileceğim ajax ve css3 tür. html5 veya mobile için ısrarcı değilim yani olmasada olur. yazılım dili olarakta dediğim gibi asp yada php hiç farketmez. asp nette olur yeter ki stabil kodlama yapılsın.

    evet sadece yazılımı alacağım. kendi sunucum var. herhangi bir hosting veya yönetim talep etmiyorum.

    mvc veya sharepoint hakkında bilgim yok. yazılımdan anlamam. iş ilginizi çektiyse görüşebiliriz.

     

     

    @EnableTurk

    ideasoft sadece para tuzağı. kullanıcı ara yüzü çok kötü. müşteriyi gereksiz yoran bir tasarımı var.

     

    @Cosmic

    yazılımcı olsan böyle konuşmazdın. piyasayı bilmediğin belli. hepsi burada gibi bir sisteme bile o ücretler istenmiyor. 100-150k verecek olsam 20 tane yazılımcı alırım işe sabah akşam hepsini çalıştırır 1 ayda bitirtirim. burada freelance eleman aramam.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    xylgn_ bunu yazdı 

    @Cosmic

    yazılımcı olsan böyle konuşmazdın. piyasayı bilmediğin belli. hepsi burada gibi bir sisteme bile o ücretler istenmiyor. 100-150k verecek olsam 20 tane yazılımcı alırım işe sabah akşam hepsini çalıştırır 1 ayda bitirtirim. burada freelance eleman aramam.

    kusura bakma hocam çaycılık yapıyorum ben piyasayı hiç bilmiyorum


    Bittik biz bittik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek
    xylgn_ bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı

    Peki kullanilmasini istedigin teknolojileri soyleyecekmisin ?

    Ajax demissin html5? css3? mobile? 

    ASP.net tercihim olur benm ama PHP de hangi framework;

    MVC mi talep edersin yoksa farkli bir mimarimi cok katmanli secimi mi talebin ilerde site kac server'a kurulur (Server Farm'i olursa is ona gore degisiyor)

    sharepoint ile yapimina sicak bakarmisin ?

    sadece yazilim hizmetinimi alacaksin server(larin) kurulumu hosting ve yonetim de talep ediyormusun ?

    birde en onemlisi butcen ne ?

     

     

    olmazsa olmaz diyebileceğim ajax ve css3 tür. html5 veya mobile için ısrarcı değilim yani olmasada olur. yazılım dili olarakta dediğim gibi asp yada php hiç farketmez. asp nette olur yeter ki stabil kodlama yapılsın.

    evet sadece yazılımı alacağım. kendi sunucum var. herhangi bir hosting veya yönetim talep etmiyorum.

    mvc veya sharepoint hakkında bilgim yok. yazılımdan anlamam. iş ilginizi çektiyse görüşebiliriz.

     

     

    @EnableTurk

    ideasoft sadece para tuzağı. kullanıcı ara yüzü çok kötü. müşteriyi gereksiz yoran bir tasarımı var.

     

    @Cosmic

    yazılımcı olsan böyle konuşmazdın. piyasayı bilmediğin belli. hepsi burada gibi bir sisteme bile o ücretler istenmiyor. 100-150k verecek olsam 20 tane yazılımcı alırım işe sabah akşam hepsini çalıştırır 1 ayda bitirtirim. burada freelance eleman aramam.

     

    Konu dışı:

    100-150k verecek olsam 20 tane yazılımcı alırım işe sabah akşam hepsini çalıştırır 1 ayda bitirtirim.


    Ben de en çok bu kısmı beğendim :)

    "Fıstık benim olacak; vuracam kırbacı, vuracam kırbacı..."

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    xylgn_ bunu yazdı

    olmazsa olmaz diyebileceğim ajax ve css3 tür. html5 veya mobile için ısrarcı değilim yani olmasada olur. yazılım dili olarakta dediğim gibi asp yada php hiç farketmez. asp nette olur yeter ki stabil kodlama yapılsın.

    evet sadece yazılımı alacağım. kendi sunucum var. herhangi bir hosting veya yönetim talep etmiyorum.

    mvc veya sharepoint hakkında bilgim yok. yazılımdan anlamam. iş ilginizi çektiyse görüşebiliriz.

    Turkiyeden devlet isleri haric proje almamaya karar verdik aslinda (ortagi oldugum sirketin adina konusuyorum).

    Projenin buyuklugune ve kullanilacak yapiya gore goruse biliriz; Veya yonlendire de bilirm. Veripark'n Turkcell kadrosundan birisi ile Finansbankin altyapisindaki yazilimcilardan bir tanesi ortak sirket kurdular. icerige gore onlarada yonlendire bilirim.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 2238 Toplam Mesaj: 12