Asp Ye Baslamak İcin
-
ben daha 17 yaşımdayım php forumumu yapıyorum ama eksikleri var daha :)
asp de biliyorum bununlada asp indirden portal indirdim (hazır) kafama göre düzenliyorum.
asp php ye göre daha kolay bence html zaten bu işlere başlamak için ŞART.
hadi selametleyin -
ben bahane mi demişim???
Toplam Hit: 1925 Toplam Mesaj: 13
