Aspde Garip Sorun Yaşıyorum
-
cidden çok enteresan bi durum gibi geldi bana bu :\
o zaman sende 2 değişken tanımla birini fonksyona al diğerini çıplak yazdır :)
dim a,b
a =yzlr("baslik")
b=a
<a href="hoku.asp?b=<%=cevir(a)%>&id=<%=yzlr("id")%>" class="mnlnk"><%=b%></a>
-
Muck :D
daha once bole yapıodum
a=yzlr("baslik")
b=cevir(a) bole olmuodu sennn dediin gibi yapdım oldu muck :D:DD:
-
ohh be :) .. bi ara dedim yeni bi bug mu keşfetti :D ..
-
:D zaten artık bu gidiş asp.net'e geçeyim diyorum olmadı .D
Toplam Hit: 1617 Toplam Mesaj: 15
