Asp.Net Sıkıntısı Bilenler Bi Bakabilirmi
-
TeRRoR bunu yazdıtcvatandasi bunu yazdıTeRRoR bunu yazdıtcvatandasi bunu yazdıcemnet bunu yazdıtcvatandasi bunu yazdı
şu şekilde verdim izinleri klasör ve dosyaya

doğru yerde ancak solda ki tüm kullanıcılara verdin mi tek tek
aynen hocam hepsine verdim
Uygulama havuzu kullanıcıları AppPool mu ne vardı onun için galiba. Normalde IISUSR mı ne kullanıcısı vardı ona okuma/yazma verdiysen sorun çıkmaması gerek. Belki shared hosting yüzünden yetki problemine takılıyor olabilirsin. Onun içinde webconfig'den kullanıcı tanımlama olayı var. Dosya işlemlerini X kullanıcısı ile yap diye. Onu yapıp deneyebilirsin. Birde hostinginle görüş tabi. Hep dedicated sunucularda işlem yaptığım için sharedde nasıl işler yürür kestiremedim.
hocam valla asp.net ilkkez ugraşıyorum o yüzden pek bilmiyorum dediklerinizi denicem sagolun
IIS altında web sitesi çalışırken application pool altındaki kullanıcı ile yetkileri sınırlanır. Senin panelden anladığım ona gerekli yetkiyi vermişsin. İstersen bir hosting yetkilin ile görüş. Bazen böyle panelle alakalı tuhaflıklar olabiliyor. Ayrıca extra kod ile File işlemini gerçekleştiren kullanıcı adını öğrenmeneye çalış. Networkuser mı ne vardı oda bazen u işlere bulaşabiliyor.
sagolun hocam hosting şirketiyle görüşücem teşekkürler
