Assassin"S Creed"De Oluşan Hatalar
-
Bende oyuna giriyor arada , bazen de girmiyor . Ama bir hata illâ veriyor yani . O nasıl engellenir onu soruyorum ?!
-
yaw bu oyunu vistadami oynuyorsunuz? ben indirdim torrentten yukledim problemsiz ama oyunabile giremedim. sonra xpye kurduk arkadasin, gayet guzel girdi oyuna.
-
lemar bunu yazdı:
-----------------------------
yaw bu oyunu vistadami oynuyorsunuz? ben indirdim torrentten yukledim problemsiz ama oyunabile giremedim. sonra xpye kurduk arkadasin, gayet guzel girdi oyuna.
-----------------------------Vista sorun çıkartır ;) Onun haricinde XP'de sorunsuz çalışır sanırım . Torrent'tan ne kadar zamanda indirdin ?
-
valla hatirlamiyorum :) 6.52 GB iso kendisi...
-
lemar bunu yazdı:
-----------------------------
valla hatirlamiyorum :) 6.52 GB iso kendisi...
-----------------------------Yeterli oldu ... :|
-
Bugün Torrent'ten inmesi tamamlandı Assassin's Creed'in . Yorumlara göre herkeste çalışmış , ama bende çalışmadı . Yani Kudüs'e girdim ilk defa , şehrin kapısındakilerle kapıştım , tam haritayı açmak için kuleye çıkacağım oyundan attı .
Bunun sebebi nedir ?
-
hazır konu açılmışken benimde sorum olacak . bilgisayar vista oyun hatasız çalışmaktadır
internetten director's cut versiyonunu indirdim bu oyunun ubinin yayınladığı versiyon neyse. amma velakin ben bunda save ediyorum 1 2 gün sonra save yok oluyor . sıkıldım en başları oynamaktan .nedendir bilen varmı
