folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Assassin"S Creed"De Oluşan Hatalar



Assassin"S Creed"De Oluşan Hatalar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    Bende oyuna giriyor arada , bazen de girmiyor . Ama bir hata illâ veriyor yani . O nasıl engellenir onu soruyorum ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    yaw bu oyunu vistadami oynuyorsunuz? ben indirdim torrentten yukledim problemsiz ama oyunabile giremedim. sonra xpye kurduk arkadasin, gayet guzel girdi oyuna.

    anca gidersin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    lemar bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaw bu oyunu vistadami oynuyorsunuz? ben indirdim torrentten yukledim problemsiz ama oyunabile giremedim. sonra xpye kurduk arkadasin, gayet guzel girdi oyuna.
    -----------------------------

    Vista sorun çıkartır ;) Onun haricinde XP'de sorunsuz çalışır sanırım . Torrent'tan ne kadar zamanda indirdin ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    valla hatirlamiyorum :) 6.52 GB iso kendisi...

    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    lemar bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla hatirlamiyorum :) 6.52 GB iso kendisi...
    -----------------------------

    Yeterli oldu ... :| 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Bugün Torrent'ten inmesi tamamlandı Assassin's Creed'in . Yorumlara göre herkeste çalışmış , ama bende çalışmadı . Yani Kudüs'e girdim ilk defa , şehrin kapısındakilerle kapıştım , tam haritayı açmak için kuleye çıkacağım oyundan attı .

    Bunun sebebi nedir ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    hazır konu açılmışken benimde sorum olacak . bilgisayar vista oyun hatasız çalışmaktadır

    internetten director's cut versiyonunu indirdim bu oyunun ubinin yayınladığı  versiyon neyse. amma velakin ben bunda save ediyorum 1 2 gün sonra save yok oluyor . sıkıldım en başları oynamaktan .nedendir bilen varmı


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 4329 Toplam Mesaj: 28