Asteğmen'den Paşa'ya Talimat
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Disko :/
-----------------------------
disko olsa yine iyi Teskere almış olmasa yazamaz zaten :D yemez ... -
iyi mektup
-
Böyle bir mektup yazılmışsa bunu yazan herşeyden önce büyük yanılgı içinde.. Manevra kıyafetlerini giyen generallerde var şuan doğuda.Bizzat operasyon yürüten korgeneraller de var.. Bu mektubu yazan topyekün savaştan bahsetmiş.Ama hatırlayamdığı birşey var.Asker testere için aylarca hükümeti bekledi.Teskereiyi alınca da kuzey ırak'a gitti ve 8 gün içinde 250 terörist öldürüldü.Bu sadece bilinen rakam.Verdiğimiz zayihat ise 25 küsür birşeydi.Yani olay siyasette bitiyor.Askerimizi ordan geri çekmeseydi bu hükümet belkide bugün kandilse haberciler çekim yapıyor olacaktı.
Savunma konusuna kısmen katılıyorum.Devletin 30 yıla aşkın süredir izlediği politika Silahlı kuvvetleri savunma durumunda kalmaya zorlamıştır.Böyle bir strateji geliştirmek zorunda kaldı ordu.Ama mücadeleyide bırakmadı tabiki.Doğuda asker her zaman göreve ve arazi arama taramaya çıkar.Yalnız bu yöntem pek başarılı olmadı.Çünkü düşmanın kaynağı sınırın ötesinde.Sınırın içinde ise halk destekli bir yapıya sahipler.İStikbaarat bilgileri doğudaki sempatizan halk sayesinden bizden fazla.
Bu mektuplarla suçu birilerine yıkmaya çalışmayın.Suç kimlerde herkes bunun farkında.Bakış açısı meselasi sadece.Suçluların tarafından bakarsan suçluyu göremessin suçlu ararsın tabiki.Yapılması gereken belli.Hükümet hava harekatıyla kamuoyunu tatmin etmekle uğraşmamalı.Kara harekatı için bir an önce düğmeye basılmalı.Ama asker ordan 8-10 gün içinde geri çekilmemeli.Temkinli gitmeli ve oraya üst kurmalı.Pamukoğlunun bu konuda güzel bir stratejisi var.Sınır ötesinde belli bir alanda üs kurulmalı ki gerektiğinde helikopterlerimiz hemen kalkıp askerimize destek verebilmeli.. Bu şekilde terör belki bitmez ama gerçekten sayıları büyük oranda düşer.
Ve ayrıca şu barzani itini kimse muhattap almamalı.Barzani oraya pkk'nında istediği kürdistan diyor.hangi mandanın öküzü olduğu belli.Ak parti bi daha bu hataya düşmemeli.Düşerse vatan haini oldukları tescillenir...
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Koskoca paşa bunu yapmasını bilmiyordu o kadar aklı mantığı yoktu Asteğmen mevsimlik subay daha iyi biliyor akıl verdi genelkurmay başkanı da hemen uygular eminim
-----------------------------koskoca paşa oldu diye cok akıllı mı olması gerekiyor.düşünseydi yapardı kıçlarının keyfine koltuklarını bırakamıyorlar. koltuktan kalkanlarda emekli oluyor.
-
biz zannediyoruzki rütbeliler vatan için herşeyi yapıyor..baba alakası yok ya adam memur ay sonu geldiğinde maaşmı alıyım çolugumu çocugumu koleje yollayım allah bereket versin.bana mı kalmış vatanı kurtarmak..o adamları kötülemiyorum belki ben komutan olsam bende öyle düşüneceğim.ama tam emin değilim
fatih sultan mehmet,iskender,hitler,ömer muhtar,mustafa kemal atatürk gibi isimler lazım...elini kaldırdımı 1000 kelle gitmesi lazım..abi korku ıslah edicidir..bu admalar dil bile bilmiyor sen bu adam ne açılımdan ne eğitiminden demokrasisinden bahsediyosun adam cahil bile denmeyecek kadar dağda yaşıyor..direk o gereksiz kurşun atan elleri kesip kelleyi gövdeden ayırmak gerektiğine inanıyorum..deniyorki kurşunla bu işin sonu gelmez..gelir abi gelir yeterki onu tam yap.
-
Kutikula bunu yazdı:
-----------------------------
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Koskoca paşa bunu yapmasını bilmiyordu o kadar aklı mantığı yoktu Asteğmen mevsimlik subay daha iyi biliyor akıl verdi genelkurmay başkanı da hemen uygular eminim
-----------------------------koskoca paşa oldu diye cok akıllı mı olması gerekiyor.düşünseydi yapardı kıçlarının keyfine koltuklarını bırakamıyorlar. koltuktan kalkanlarda emekli oluyor.
-----------------------------
Evet çok akıllı olması gererkiyor olmsaydı bu mertebeye gelemzdi dişleri ve tırnaklarıyla kazıyarak o mertebeye geliyor generallik ne belediye başkanlığına ne başbakanlığa benzer 3-5 vatandaş kazndırıp oy alarak o mertebelere gelinmez bir ömür verirler oralara gelene kadar o yüzdende akılsın adamın işi değil
keyfine göre oturmadı o koltuğa keyfine göre de bırakmaz merak etme sen -
baskına gelen itleri sag bırakmasalar yeterli, bu o.cocukları yaya anlıyormusunuz yaya
bi daha okuyun günlerce yürüyerek geliyolar sonrada yürüyerek kaçıyorlar
daha ne diyimmm.... off kafam agrıyo artık
-
Kutikula bunu yazdı:
-----------------------------
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Koskoca paşa bunu yapmasını bilmiyordu o kadar aklı mantığı yoktu Asteğmen mevsimlik subay daha iyi biliyor akıl verdi genelkurmay başkanı da hemen uygular eminim
-----------------------------koskoca paşa oldu diye cok akıllı mı olması gerekiyor.düşünseydi yapardı kıçlarının keyfine koltuklarını bırakamıyorlar. koltuktan kalkanlarda emekli oluyor.
-----------------------------arkadaşım bilgi daarcığınız ne kadar bilemiycem ama bir subayo koltuğa gelene kadar çektikleri ile 3 defaprofesör olur okuduklarıyla asker sadece harp alanında eğitim görmez ömrünü kitap içinde geçirir. bir subay üsteğmenken harpakademisine girdiği vakit hayatı değişir devresinden kurmay olamayan diğer subaylardan farklı bi hayata atılır.kurmay subay tamamen eğitime harcar hayatını arazi eğitimimn yanında. bu nedenle öyle gerizekalı adam o koltuğa gelemez.
sorun bu koyun milletin tavuk beyinli insanların verdiği oyda bu adamlar bunları seçipte askeri vesayeti kaldırcaz diyip askerin elini kolunu yasalarla bağlarsa o koltuktakilerin popoları nasır tutar kalkamaz koltuktan eli kolu bağlıdır çünkü.
mahalle kavgasına döner oldu tüm konular ağızıolan konuşuyor
-
Ülkenin amına goyuyolar biz burda birbirimize laf yetiştirelim daha.. :/
-
The_Cure bunu yazdı:
-----------------------------
Ülkenin amına goyuyolar biz burda birbirimize laf yetiştirelim daha.. :/
----------------------------Çok konuda durum bu.
