

Astrix 2 Haziranda İstanbulda
-
selam gençler ancak ayıldım :)
ortam orta halliydi bolca arap-suri-zenci var
alkol bira olarak sadece miller vardı oda 140 tl'ydi ben içeri girmeden 2 tane efesin yüksek alkollü çakmıştım 1 tanede içeride içtim votka enerji 300 den başlıyordu çok sövdüm sanırm 1 tane su 40 tl civarıydı :D oda minnak su
timuçin dündar (tmx_mind) (https://www.instagram.com/tmx_mind ) güzel çaldı tebrik ettim
sonra
coexit ( https://www.instagram.com/coexist.music/) çıktı oda çok iyi çaldı
astrix gelnce tabi ortalık yıkıldı adam gerçekten bu işi aşmış bu kafa başka kafa yan hele en çok bilindik şarkılarında dedim yanıyoruz fuat abiii
orada anladımki kesinlikle iphone almalıyım benim redmi note 8 in kamerası iflas etti resmen :D
18 ağustosta vini vici geliyor onada gidicem


buda video ama ses gerçekten kotü
KaptaN tarafından 03/Haz/23 13:00 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu arada adamların biolarına baktım
Asteix israilli
Vini vici israilli
İnfected mushroom israilli
Coexit israilli
Captain hook(reshef harari) israilli
Adamlar psychedelic müzik tarzında dünyayı yönetiyor 😀🤣🤣🤣
KaptaN tarafından 03/Haz/23 13:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Çok dinledim zamanında astrix ti astral projectiondu ama bir süre sonra sıkıyor devamlı hinduizm
-
KaptaN bunu yazdı
Bu arada adamların biolarına baktım
Asteix israilli
Vini vici israilli
İnfected mushroom israilli
Coexit israilli
Captain hook(reshef harari) israilli
Adamlar psychedelic müzik tarzında dünyayı yönetiyor 😀🤣🤣🤣
yahudi lobisi her yerde