Atatürk Yaşasaydı
-
atatürk öldü mü ki :|
-
Akşam Up'u
-
zefyhr bunu yazdı:
-----------------------------
acaba.
Küçük çin yerine BÜYÜK KÜBA olurmuyduk mu demeliydim.. ? :) hani başında ''büyük'' var ya daha havalı duruyo
-----------------------------seni naparlar burda biliyo musun :) bi fikrin var mı :) bu aptal görüşlerine saygı duyacak kadar küçük beyinli mi sandın bizi ? Yoksa sen bu kadar BÜYÜK bir Mal mısın ??
-
bu konuyu açmıyor olacaktın :) yani açma gereği duymayacaktın :)
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
bu konuyu açmıyor olacaktın :) yani açma gereği duymayacaktın :)
-----------------------------Hoca Ülke Konusunda Dedim :)
-
bahçeli ile baykal direk vatan haini ilan ederdi atatürkü:) çünkü kendileri dışında herkes onlar için vatan haini..
-
Turgut Özakman'ın 19 Mayıs 1919 Atatürk Yeniden Samsun'da diye bir kitabı var okumanı tavsiye ederim..
-

-
öyle bir idamlar olurdu ki , eskiden ankara da ünlü bir caddede direklerde salladirilanlar cok olurdu mutlaka... aralarında mutlaka zefyhr nickli sahsiyetlerle dolu sahislarda olurdu....(!)
-
ne dedim ki ben ? bu kadar
dakkada ipe gönderdiniz kardeşinizi . kendinize gelin yahu
''halk isterse demokraside gelir'' diyemiycez mi :)
