folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Atatürkçü Düşünce Topluluğu Logosu



Atatürkçü Düşünce Topluluğu Logosu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Sa müridler

    üniversitemizin Atatürkçü Düşünce Topluluğu'na bir logo arayışı içerisindeyiz.grafik tasarımla aram pek iyi değil:s sizlerden yardım bekliyorum.gerek logonun kendisi gerekse bi taslak veya fikir babında yardımcı olursanız sevinirim.

    fikir vermesi açısından okulumuzun

    adı : Aksaray Üniversitesi

    topluluk adı : Aksaray Üniversitesi Atatürkçü Düşünce Topluluğu

    Okul Logosu: 

     

    Bazı ADT logoları : 

     

    şimdiden teşekkürler... 

    Diğer Logolar:

     


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Diğer Logolar:

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    vay anasını avradını..porno site açacam logo yapın desem sıraya girer millet.sizden Atatürkçü Düşünce Topluluğu logosu için bir fikir taslak vs şeklinde birşey istiyorum 0 cevap.ne diim bilmiyorum ki...

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    valla logo falan namına hiç yaratıcılığım da yok ki :$

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    konuyu yeni gordum

    bi calisma yapayim yetistirebilirsem bugun yoksa yarina yuklerim


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla logo falan namına hiç yaratıcılığım da yok ki :$
    -----------------------------

    Hocam sana ve senin gibilere lafım yok.inanıyorumki elinizden gelse yapardınız.ilgin için tşk. 

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuyu yeni gordum

    bi calisma yapayim yetistirebilirsem bugun yoksa yarina yuklerim


    -----------------------------

    Teşekkürler underzero

    kartallı güneşli birşeyler yapabilirsin:D


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    hocam kusura bakma okula gideceğim için aceleden bitane yaptım. daha dogrusu yapmaya çalıştım ama fikir vereyim yapmaya çalıştıgım ile ilgili Aksaray Üniversitesinin logosu böyle sanki dalga dalga anlamına gelmiş. Atatürk'ün resmini koydum ve orda Atamız'ın düşüncelerini fikirlerini tüm dünyaya iletmesini anlatmaya çalıştım...

     

    resmin linki:

    http://img395.imageshack.us/my.php?image=aksaraykx6.jpg


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    NapsteR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kusura bakma okula gideceğim için aceleden bitane yaptım. daha dogrusu yapmaya çalıştım ama fikir vereyim yapmaya çalıştıgım ile ilgili Aksaray Üniversitesinin logosu böyle sanki dalga dalga anlamına gelmiş. Atatürk'ün resmini koydum ve orda Atamız'ın düşüncelerini fikirlerini tüm dünyaya iletmesini anlatmaya çalıştım...

     resmin linki:

    http://img395.imageshack.us/my.php?image=aksaraykx6.jpg


    -----------------------------

     

     Daha şekilli ve kalın puntoda bi font ile güzel bi şey olabilir. Okuldan gelince bi baksana :)

    Sen hiç kaval çaldın mı?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sumer
    sumer's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    valla  senin gibi  arkadaslara yardım edebilmek için logo tasarım ve fotoşop ögrencem.böyle elim kolum baglı kalıyo üzülüyom...

    Yazmış Oldugum Cevaplardan Dogacak Herhangi Bir Sorundan Sorumluluk Kabul Etmiyorum...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Nasıl hocam uygunmu?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    NapsteR ve AnTiSoZeL

    çalışmalarınızı çok beğendim emekleriniz için teşekkürler.yanlız banner şeklinde değil logo istiyorum bir yanlış anlaşılma oldu örnek logolara bannerleri koyunca. üyelik formu vslere basacağız bu logoları.logo oluştuktan sonra bannerdede o logoyu kullanacağız.

     şeklinde bir şey düşünüyorum.tabiki kendi okulumuzun karakterinide yansıtacak.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
Toplam Hit: 3290 Toplam Mesaj: 23