Atatürk'e Benzeyen Türk
-
Vay beee.. Sadece benziyor Atam'ız gibi olamaz orası ayrı bir konu.. Gözleri çakmak çakmak Atam'ızınki gibi !
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
-----------------------------
... !!!katılmamak elde değil ;)
-
Film teklifleri yağar kısa sürede.
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
-----------------------------kimsenin bir benzeri yokki dünyada
-----------------------------Herşeyde bi ihtimal vardır senin benim benzerim bile olabilir belki ama ATAMIN asla olamaz!
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
-----------------------------katılıyorum.
-
benzetmek zor geliyor bana...
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
-----------------------------kimsenin bir benzeri yokki dünyada
-----------------------------Herşeyde bi ihtimal vardır senin benim benzerim bile olabilir belki ama ATAMIN asla olamaz!
-----------------------------
var ama bak :D -
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
-----------------------------kimsenin bir benzeri yokki dünyada
-----------------------------Herşeyde bi ihtimal vardır senin benim benzerim bile olabilir belki ama ATAMIN asla olamaz!
-----------------------------
var ama bak :D
-----------------------------Anlayan anladı..
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yüzü benzese nolur kimse benzeyemez ki O'na ,)
----------------------------- -
bu adama baktığımda her söylediği söze inancakmışşım hissini veriyo bana be abiiiii
