folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Atatürk‘Ün Gençliğe Hitabesi



Atatürk‘Ün Gençliğe Hitabesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

     

    Ey Türk Gençliği!

    Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

     

     

     

                    Atam o günlerde görmiş neler olabileceğini. Şimdi birebir yaşıyoruz.

     


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Nick olmamış.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    malesef öyle

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Niye gizli ?

     


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    bireysel olarak kimsenin yapabileceği yok.. bişey yapıcaksak osman paşaya oy vercektik zamanında.. ama kimse vermedi bende dahil.. :D adam kapattı gitti..


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dede
    dede's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2011
    Erkek

    DiKeyEy bunu yazdı:
    -----------------------------

    bireysel olarak kimsenin yapabileceği yok.. bişey yapıcaksak osman paşaya oy vercektik zamanında.. ama kimse vermedi bende dahil.. :D adam kapattı gitti..


    -----------------------------

    meclise giricem korkuyolar diye geziniyodu ayarı böyle verirler :D

    +

    konu niye gizli :D


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    tayyip görmesin diye gizlemiş :D abi harbiden sıktı artık bu gizli işi ana sayfaya bakın bi ton sayfa gizlenmiş ulan bu gizleme olayı olmadan önce napıyorduk onu anlamadım ben içinize mi atıyordunuz ya :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    dede bunu yazdı:
    -----------------------------

    DiKeyEy bunu yazdı:
    -----------------------------

    bireysel olarak kimsenin yapabileceği yok.. bişey yapıcaksak osman paşaya oy vercektik zamanında.. ama kimse vermedi bende dahil.. :D adam kapattı gitti..


    -----------------------------

     

    meclise giricem korkuyolar diye geziniyodu ayarı böyle verirler :D

    +

    konu niye gizli :D


    -----------------------------

    insanların kaliteyi seçmediğini çok defa gördüm.O yüzden ayar verecek durum yok.Cahillik diz boyuyken hele.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    Tek yol devrim...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tek yol devrim...


    -----------------------------

     

    sosyalist bir devrim mi yoksa başka çeşit mi?

     


    enjoy i'm vaccinated
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tek yol devrim...


    -----------------------------

     

    sosyalist bir devrim mi yoksa başka çeşit mi?

     


    -----------------------------

    sosyalist devrimden başka çare mi kaldı hocam? 


    İpimle kuşağım..
Toplam Hit: 2753 Toplam Mesaj: 15