Ati Sapphire Hd 3870
-
sa müritler şimdi elimde bu ekra kartı var fanı arıza yaptı garantiye yolladım kullanıcı hatası die geri yolladılar bende içindeki fanı söküp bildigimiz işlemci fanı taktım :D 1 yıl kadar böyle kullandım şimdi pc i açıyorum ekran normal olarka açılıyor fakat ekranda kesik kezik kareler oluyor yani rengarenk bir sürü kutucuklar ekranda çıkıyor ekran kartını söküp onboard açınca normal olarak açılıyor tozdandır dedim söktüm temizledim çalıstı 1 hafta kadar rahatça kullandım şimdi sorunu yine yaptım sökü temizledim fakat sorun devam ediyor acaba sorun sogutmasında mı yoksa hdmı çıkışındamı ?? yada board un pcıe slotunda mı sorun var ?
-
Hd serisinde bu sorun çok oluyor.Bendede 5850 var aynı sorun var 2 sefer garantiye gitti ben bıktım artık
-
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-----------------------------Oha atiye yolladın nvidiamı geldi geri? :D
-
ati ekran kartın Yandı 3 sne evel Bu nedenle Kartı temızledım ve oyunlarda goruntuyu 2 Ayrı yere Verıyordu normal ınterntte dolasırken Normaldi Bu sorunu genelde driver ve Bozuk Ekran Kartı yapar 3 secenek bana Göre Yok:)
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-----------------------------Oha atiye yolladın nvidiamı geldi geri? :D
-----------------------------aynen Gold bilgisayar dan Almıştım Asiri isinma Sebebi ile garanti yolladım Nvidia GTS 250 geldi bende sasirdim :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-----------------------------Oha atiye yolladın nvidiamı geldi geri? :D
-----------------------------aynen Gold bilgisayar dan Almıştım Asiri isinma Sebebi ile garanti yolladım Nvidia GTS 250 geldi bende sasirdim :)
-----------------------------ne yani ısınmadan mı ?
-
hocam fan tam olarak yerine oturuyor mu? birde eski fan ile bu yeni taktığın fanın sarf ettiği güç aynı mı?
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
hocam fan tam olarak yerine oturuyor mu? birde eski fan ile bu yeni taktığın fanın sarf ettiği güç aynı mı?
-----------------------------hocam tam olarak oturmuyor ama o şekilde 1 yıl kullandım ben
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-----------------------------Oha atiye yolladın nvidiamı geldi geri? :D
-----------------------------aynen Gold bilgisayar dan Almıştım Asiri isinma Sebebi ile garanti yolladım Nvidia GTS 250 geldi bende sasirdim :)
-----------------------------ne yani ısınmadan mı ?
-----------------------------asiri isiniyordu sikayetim bu yondeydi dedigim Gibi Nvidia GTS 250 yolladılar yerine ..
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
ati hd 4850 garanti gitti . üretim hatasıymış yerine nvidia Gts 250 yollamışlar :)
-----------------------------Oha atiye yolladın nvidiamı geldi geri? :D
-----------------------------aynen Gold bilgisayar dan Almıştım Asiri isinma Sebebi ile garanti yolladım Nvidia GTS 250 geldi bende sasirdim :)
-----------------------------ne yani ısınmadan mı ?
-----------------------------asiri isiniyordu sikayetim bu yondeydi dedigim Gibi Nvidia GTS 250 yolladılar yerine ..
-----------------------------hocma konuyu saptırmasak
