folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Atık Yağdan Kandil Yapımı



Atık Yağdan Kandil Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı

    Mantıklı ve güzel de 2 sorun var 1. yağ mumdan daha fazla is yapıyor, 2. koku çaktırmadan siniyor, 3. halıya falan düşer bir bok olur ve farkedemezsen ki içeni var otlananı var evinde kedisi köpeği olanı var... cayır cayır yanarsın :)

    hocam işte ona uygun aparat lazım eski kandillerden. benim garibime giden bu çevre kirliliği açısından büüyük bir sorun millet herkes bunu evinde bu yöntemle imha edebilir baya da etkili olur insanlar kullandığı için neyse niye kimse şimdiye kadar akıl etmemiş bunu ona ayıkamadım ?

    imha etmene gerek yok, 444 28 45 i arıyorsun gelip alıyorlar, yada cami yada muhtarlıklara bırakabiliyorsun. ben 5 litre kadar olana kadar biriktiriyorum, çağırıyorum geç geliyorlar bazen 10 - 15 günü buluyor ama gelip alıyorlar. parasının engellilere yardım olarak gittiğini yağın biodizele dönüştürüldüğünü biliyorum kafam rahat oluyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    En önemli soru sağlığı etkiler mi ?
    olumsuz etkilemiyorsa cok güzel..

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı

    Mantıklı ve güzel de 2 sorun var 1. yağ mumdan daha fazla is yapıyor, 2. koku çaktırmadan siniyor, 3. halıya falan düşer bir bok olur ve farkedemezsen ki içeni var otlananı var evinde kedisi köpeği olanı var... cayır cayır yanarsın :)

    hocam işte ona uygun aparat lazım eski kandillerden. benim garibime giden bu çevre kirliliği açısından büüyük bir sorun millet herkes bunu evinde bu yöntemle imha edebilir baya da etkili olur insanlar kullandığı için neyse niye kimse şimdiye kadar akıl etmemiş bunu ona ayıkamadım ?

    imha etmene gerek yok, 444 28 45 i arıyorsun gelip alıyorlar, yada cami yada muhtarlıklara bırakabiliyorsun. ben 5 litre kadar olana kadar biriktiriyorum, çağırıyorum geç geliyorlar bazen 10 - 15 günü buluyor ama gelip alıyorlar. parasının engellilere yardım olarak gittiğini yağın biodizele dönüştürüldüğünü biliyorum kafam rahat oluyor.

    Zaten bi kaç defa bizde verdik öyle muhtara mesele millet üşeniyor evinde belki bu şekilde kullanır belki. Neden hiç şimdiye kadar ortaya çıkmadı ona ayıkmadım neyse. Ben yinede muhtada verrim napacam.


    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Büyük bir şevkle denedim ama başarısız oldum. Önce pamuğu bahsettiği gibi yağın üstüne doğru şeyettim ucunu falan da sivrilttim ama yanmadı. Sonra dedim belki ucunda yağ yok ondandır. Ucunu da hafif yağladım ve gene yanmadı. Sonrasında pamuğu liflerine ayırarak ve iyice sivrilterek (iki farklı metot olarak) tekrar denedim ve gene başarısız oldum. Sonra aklıma zippo çakmaklar geldi. Mumun içerisinden söktüğüm fitili pamuğun içine sardım ve fitil ucu dışarda kalacak şekilde tekrardan yağın içine yatırdım geride kalanı. Gene bir sonuç alamadım. Daha doğrusu yandıktan 5-10 saniye sonra söndü. Bu kez farklı bir metot deneyeyim dedim ve sadece fitil kullandım. Fitilin yağda olmayan kısmı gene hızlıca yandı ve yağla temas ettiğinde söndü. Bu deneyi hem atık yağ ile hem de hiç kullanılmamış normal bitkisel yağ ile denedim. Bu da yetmedi videodaki gibi alta su üste yağ da koydum gene sonuç alamadım.

    Sonuç olarak 30 dakika, atık yağ, temiz yağ, bir su bardağı su, bir avuç pamuk ve 4 adet mum kaybım oldu.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Zippo fitili direk yağa batırdıö 1 cm dışarı çıkarttım yağdan çakmakla 15-20 snde alıştı dahada sönmedi :)


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    HeYeT bunu yazdı

    Zippo fitili direk yağa batırdıö 1 cm dışarı çıkarttım yağdan çakmakla 15-20 snde alıştı dahada sönmedi :)

    Esktradan fitilim yok hocam şimdi bunu denemek için hali hazırda çakmağımdan olmayayım :D Onu başka bir gün deneyeyim. :D


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    :) boşver bende vazgeçtim zati koku yapıor biraz :)


    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam o kokar öyle güzel göründüğüne bakma. Bütün eşyalarına üstüne yağ kokusu ve hatta o yağla ne kızarttıysan onun kokusu siner.

    Hem bunlar eskide kaldı insanlık bunlardan kurtulmak için ampulü icat etti :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    bende  şöyle bi gaz ocağı var 

    r

     

    bunun yanına arkadaş bi de löküs lazım  çalışan hibe edicek babayiğit varmıdır burda evinde köyünde boşuna yer kaplıyo kullanmıyozda zaten diyenler   :D (tüpe takılan değil gaz yağı ile çalışan)

    örnek resim

    2


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
Toplam Hit: 3224 Toplam Mesaj: 20