

Audi Q7 (3D Compositing & Matte Painting)
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Ne kadarını modellediğini merak ediyorum.Ağaçlarla birlite arka plan resim olduğu için.Arabanın gelip karlardan kayıp durması bana imkansız geliyor.Eğer baştan aşağı 3d modelleme olsaydı çok rahat yapılabilirdi.
-----------------------------Hocam Cok rahatlikla kar sicramasi, lastik izlerini yaparim. arka plan oldugu gibi wallpaper ;) sadece yerer partikuler ekliycem ve tekerleklere de bu partikulerle etkilesebilen ozellik vericem bukadar ;)
-
2. Screen Shot :D Farkli Açı;

-
gelirken sağa sola sukar benzeri şeyler sıçratması gerekir herhalde :D birde her ağacın gölgesi araba geçerken arabanın üstüne yansısın aman unutmada.
-
Kaça aldın dizel mi vergisi nedir,
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
gelirken sağa sola sukar benzeri şeyler sıçratması gerekir herhalde :D birde her ağacın gölgesi araba geçerken arabanın üstüne yansısın aman unutmada.
-----------------------------hocam animasyona basladim, kar simulasyonunu es gecmek zorunda kaldim. asiri derecede kasti makineyi :S Duzgun bir kar simulasyonu icin 10000 Mograph particle i lasim. makina kilitlenip kaliyo :S ancak 1000 taneyi aldiriyo, onlar da yerlerde duran cakil taneleri gibi duruyo :S Yapay Duman ve Particle Illusion kulanarak birseyler yapmayi deneyecem :D hele bir render bitsin de Post Effectleri sonra yapicam ;)
Video bitince ekliycem buraya ;)
-
arabanın gölgesi ile agaçların gölgesinin acıları farklı gibi
-
efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------
arabanın gölgesi ile agaçların gölgesinin acıları farklı gibi
-----------------------------hocam farkli olmasinin nedeni gunes agaclarin arkasinda kaldigi icin projeksion yapamamam. normal duz projeksiyon kulandim. cok ince ugras ister duzeltmeye kalksam ;)
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Arabadak yansıma efektleri fazla gibi geldi bana.Bence can alıcı bir renk kullanabilirsin mesela beyaz.
Birde audilerin bilirsin farlarında led şeritler vardır onlarıda ekleyebilirsin.ve farları yanarsa güzel olur ahmimince :)

-----------------------------o ledler yokmu arabaya veresim gelio valla gorunce(=
-
gayet başarılı ss.
-
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Arabadak yansıma efektleri fazla gibi geldi bana.Bence can alıcı bir renk kullanabilirsin mesela beyaz.
Birde audilerin bilirsin farlarında led şeritler vardır onlarıda ekleyebilirsin.ve farları yanarsa güzel olur ahmimince :)

-----------------------------o ledler yokmu arabaya veresim gelio valla gorunce(=
-----------------------------Benim Arabadada var O ledlerden :D