Autocad Ten Anlayanlar Bakabilir Mi?
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
PC Arıza benim.. RAM'lerden biri yandı :D Yeni RAM'i bekliyorum.. Olsaydı çizmeye zorlardım :D
-----------------------------kolpa.. okulda daha sogutma sistemini çizemiyo la sus ya.
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
PC Arıza benim.. RAM'lerden biri yandı :D Yeni RAM'i bekliyorum.. Olsaydı çizmeye zorlardım :D
-----------------------------kolpa.. okulda daha sogutma sistemini çizemiyo la sus ya.
-----------------------------
Ulan herkes USB getirip çizimimi çalıyo 95 alıyodu ? :D -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
PC Arıza benim.. RAM'lerden biri yandı :D Yeni RAM'i bekliyorum.. Olsaydı çizmeye zorlardım :D
-----------------------------kolpa.. okulda daha sogutma sistemini çizemiyo la sus ya.
-----------------------------
Ulan herkes USB getirip çizimimi çalıyo 95 alıyodu ? :D
-----------------------------Vay Arkadaş rüyalar aleminde yaşamıyoruz.
-
Konu güncel...
-
başlık yanlış bir kere, teknik ressamlıktan anlayan olacak, t.r. dediğin zaten kullanıyodur acad ı
Çizime gelince, yapılabilir ama resimde bi si*iklik var hacım, neyse kasabilecek kafa yok bu gece:D
-
deli başım ağrıyor yoksa zevkle yapacağım m işti eğer yarın sabah düzelirsem yaparım
-
Herkes yapabiliyor aslında, ama herkesinde bi mazereti var ahaha.
-
Yardımcı çizgileri kullnaırsan rahatlıkla çözebilirsin...
