folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Autodesk Autocad 2011 32Bit Ve 64Bit Full | İndir - Yükle - Download



Autodesk Autocad 2011 32Bit Ve 64Bit Full | İndir - Yükle - Download

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bazı kişilerin canını sıkacak yeni özelliklerden biri de dosya formatı değişiyor. Eski versiyonlar bu formatı açamadığı için Ofis 2007 de yaşanan sıkıntıya benzer birçok sıkıntı yaşayacağız. Autocad 2011 ile çizdiğiniz dosyayı Autocad 2009 veya 2010 açmayacak. Ama eski dosyalarınızı Autocad 2011 ile açabileceksiniz.

    -----------------------------

    Hocam zaten her yeni gelen versiyon daha öncekiler ile açılmaz autocadde. Yani 2009 ile acad2010 dosyasını açamazsın. Bu olağanın dışında bir değişiklik var mı?


    -----------------------------

    Hocam internetten araştırabilirsin...


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    çizikk

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    çizikk


    -----------------------------

    Hayrını gör hocam... :)


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ich_du07
    ich_du07's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Hocam ben bu crack olayını halledemedm. daha once cook autocad kurdm ama bu crack farklı galıba biraz. activede codu gireceğim yerde 16hane cıkıyo. crackin verdiği kod ancak 14 haneye yetiyor. bu konuda bilgisi olan  var mı


    yvzzzzzzz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    ich_du07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam ben bu crack olayını halledemedm. daha once cook autocad kurdm ama bu crack farklı galıba biraz. activede codu gireceğim yerde 16hane cıkıyo. crackin verdiği kod ancak 14 haneye yetiyor. bu konuda bilgisi olan  var mı


    -----------------------------

    Hocam önce patch butonuna basacaksın. Daha sonra o kodu o hanelere yapıştırıp aktif edeceksin. 16 hanenin dolmasına gerek yok. Çıkan kodu yapıştır yeterli. Ben kullanıyorum merak etme.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ich_du07
    ich_du07's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    hocam cook tes. oldu... ben pack basmadıgım için olmamış


    yvzzzzzzz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    ich_du07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam cook tes. oldu... ben pack basmadıgım için olmamış


    -----------------------------

    Rica ederim hocam :) Yarım yamalak paylaşım olmaz bende :) Hayrını gör...


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sadikcafer
    sadikcafer's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2010
    Erkek

    elinde varsa sap2000'inide paylaşırsan sevinirim

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    sadikcafer bunu yazdı:
    -----------------------------

    elinde varsa sap2000'inide paylaşırsan sevinirim


    -----------------------------

    Tabiki hocam :) (SAP2000 v14)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    Hacı 2011 için crack var mı? 64bit lütfen. :)


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
Toplam Hit: 23096 Toplam Mesaj: 49