

Autodesk Autocad 2011 32Bit Ve 64Bit Full | İndir - Yükle - Download
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Bazı kişilerin canını sıkacak yeni özelliklerden biri de dosya formatı değişiyor. Eski versiyonlar bu formatı açamadığı için Ofis 2007 de yaşanan sıkıntıya benzer birçok sıkıntı yaşayacağız. Autocad 2011 ile çizdiğiniz dosyayı Autocad 2009 veya 2010 açmayacak. Ama eski dosyalarınızı Autocad 2011 ile açabileceksiniz.Hocam zaten her yeni gelen versiyon daha öncekiler ile açılmaz autocadde. Yani 2009 ile acad2010 dosyasını açamazsın. Bu olağanın dışında bir değişiklik var mı?
-----------------------------Hocam internetten araştırabilirsin...
-
çizikk
-
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------
çizikk
-----------------------------Hayrını gör hocam... :)
-
Hocam ben bu crack olayını halledemedm. daha once cook autocad kurdm ama bu crack farklı galıba biraz. activede codu gireceğim yerde 16hane cıkıyo. crackin verdiği kod ancak 14 haneye yetiyor. bu konuda bilgisi olan var mı
-
ich_du07 bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ben bu crack olayını halledemedm. daha once cook autocad kurdm ama bu crack farklı galıba biraz. activede codu gireceğim yerde 16hane cıkıyo. crackin verdiği kod ancak 14 haneye yetiyor. bu konuda bilgisi olan var mı
-----------------------------Hocam önce patch butonuna basacaksın. Daha sonra o kodu o hanelere yapıştırıp aktif edeceksin. 16 hanenin dolmasına gerek yok. Çıkan kodu yapıştır yeterli. Ben kullanıyorum merak etme.
-
hocam cook tes. oldu... ben pack basmadıgım için olmamış
-
ich_du07 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam cook tes. oldu... ben pack basmadıgım için olmamış
-----------------------------Rica ederim hocam :) Yarım yamalak paylaşım olmaz bende :) Hayrını gör...
-
elinde varsa sap2000'inide paylaşırsan sevinirim
-
sadikcafer bunu yazdı:
-----------------------------
elinde varsa sap2000'inide paylaşırsan sevinirim
-----------------------------Tabiki hocam :) (SAP2000 v14)
-
Hacı 2011 için crack var mı? 64bit lütfen. :)