Autorun Virüsü Hakkında Bilgisi Olan?
-
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------serioususer bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir. senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.
-----------------------------Salla yavrum salla =D
-----------------------------
hacı adamlar zaten autorun dan yakınmıyor autorun virüsünden yakınıyor :D -
:D ister inan ister inanma ama cıkartırsın flash belleğini ve takarsın pc ne sonrada kurarsın kaspersy ı gorursun bakalım autorun dosyasını vırus olarak gorur ve sıler ama flash dıskın oto acılmaz gırersın bılg.kendın acarsın ben cafede calısıyorum 80 makınalıbır yer neyı sallıyıp sallamıyacagım senın ıcın soz konusu olamaz ben sadece yardım etmek ıstedım hepsı bu alay eder gıbı salla yavrum salla demenı gerektırmez bu senı kucumser benı kucuk dusurmez neyse konuyu saptırmıyayım varsa bır fıkrın atarsın ortaya tartısmaya acıgımdır herzaman 8 senedır bu ısle ugrasıyorumneyın dgru neyın yanlıs olacagınıda senden ogrenecek deılım benı az cok tanıyan vardır forumda onlara sorarsan en ıyı cevabı verırler sana...
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------serioususer bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir. senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.
-----------------------------Salla yavrum salla =D
----------------------------- -
sildikten sonra tekrar bulaşıyor.
tamamıyla silmek için dracula virüs temizleyici diye kucuk bir programı indir ve tarat.
-
Siz benım verdıgım linktekını ındırın çalıştırın. Yenıden başlatın kurtulun :)
-
@serioususer
arkada$ım autorun.inf dosyası virüs değil haklısın. ama bu, bu dosyanın zararlı yazılım calı$tırmayacagı anlamına gelmez. içinde bulunduğu sürücünün acılması ile ilgili ayarları saklar. ama bu dosyaya bula$an zararlı kod parcacıkları, sürücü icerisinde bulunan ba$ka dosyaları calı$tırmasını da sağlayabilir ki bu dosyalar da arkada$ın kurtulmak istedigi wormlardır. yapılması gereken güncel bi antivirüs kurup sistemi taratıp temizlemektir. autorun.inf dosyası icindeki dosya calı$tırmaya yönelik kodlar zararlı olmadıgından antivirüsler bu dosyayı silmez. dogal olarak sürücüye girmeye calı$ırken icinde yazan worm dosyasını calı$tırmak ister. bu dosya da antivirüs tarafından silindiği icin calı$tıramaz ve birlikte ac ekranı gelir :) sistem taraması bittikten sonra masaüstünde "autorun.inf" diye bi dosya olu$tur. ici bo$ kalsın. bu dosyayı virüsün bulundugu disk sürücülerinin kök dizinine at. degi$imi onayla ve sistemi yeniden ba$lat. düzelmezse tekrar yaz dicem ama öle bi ihtimal yok :)
höh :D roman gibi yazmı$ım ak :D
edit : ayrıca 8 yıldır ura$an birisi icin kacırılmaması gereken ufak bi ayrıntı :) fazla söze gerek yok. uzatmıcam :)
-
serioususer bunu yazdı:
-----------------------------:D ister inan ister inanma...........................
-----------------------------
Sen yenisin galiba yakisikli =D Alınma benim dediklerime yavrusu
Rahat ol biz bi aileyiz.
Yak bi sigara
Dik otur yaslan koltuga
Gozlerini kapat biraz dinlen
Sonra beni hayal et sana masaj yaparken
Omzundan basliyorum ve gittikce asagi iniyorum
Kulagına "Özür dilerimm" diye fısıldıyorum
Saçını oksıyıp "bir daha olmiyicak" diyorum
Sonra şımarık bi şekilde gülerek kapiya dogru kücük ama hizli adimlarla gidip
"Ama söz veremem" diyerek kayboluyorum.
Iste buuu...
-
fotoya bakıldığında sadece autorun virüsü olmadığı,yanında bi kaç tanede virüs olduğu anlaşılıyo.
system32.exe, explorer.exe ,mail.* ve resimde gözükmeyen şeylede olabilir tabi.aslında bunlar silinmesi kolay virüsler manuel olarakda silinebilir ama en iyisi antivirüs yüklemek.silicek kadar bilgin olsa silerdin zaten ;)
bu virüsleri artık tüm antivirüsler tanıyor o yüzden seçim sana kalmış.bence free bi antivirüsle temizle.hem key'le hemde virüslerle aynı anda uğraşma boşuna ;) -
usta sen şunları not defterine yaz
uzantısını bat yap sonrada bi çalıştır bakalım.attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\autorun.*
del /f /s /q c:\windows\system32\autorun.*
attrib -a -s -r -h c:\autorun.*
del /f /s /q c:\autorun.*
attrib -a -s -r -h d:\autorun.*
del /f /s /q d:\autorun.*
attrib -a -s -r -h e:\autorun.*
del /f /s /q e:\autorun.*
attrib -a -s -r -h f:\autorun.*
del /f /s /q f:\autorun.*
attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\explorer.exe
attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\system32.exe
attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\mail.exe
tskill system32
tskill explorer
tskill explorer
tskill mail
tskill explorer
del /f /s /q c:\windows\system32\explorer.exe
tskill system32
del /f /s /q c:\windows\system32\system32.exe
tskill mail
del /f /s /q c:\windows\system32\mail.exe
explorer
pause
exityanlız bunu çalıştırdıktan sonra kontrol et hangi dosyalar silinmiş ona göre yardım edelim.
-
serioususer bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir. senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.
-----------------------------tabi zaten mail.exe ve mail.dll de hotmaile girebilmem için gerekli olan dosyalar :|
autorun dosylarının ne işe yarayacağını bilmeyecek kadar sığ değilim bu alanda.
keşke bu abuk! yorumu yapmadan evvel .rar dosyası içindeki dosyaları bi inceleyeydin.
ayrıca;
bahsettiğiniz şeyleri yaptım genellikle ama kodumun virüsü yine biryerlerden peydah oluyor.
işin boktan kısmı ise 3 pc min 2 sine bulaştı nalet olası :D
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------sildikten sonra tekrar bulaşıyor.
tamamıyla silmek için dracula virüs temizleyici diye kucuk bir programı indir ve tarat.
-----------------------------hacı sisteme atmıştır kendini başlangıcı falan devre dışı bırak sistem geri yükleme yapabiliyorsan bir kaç gün geriye al güzel bi antivirüs ve ad aware veya spy doctor la falan tarattır düzelir.
