folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Autorun Virüsü Hakkında Bilgisi Olan?



Autorun Virüsü Hakkında Bilgisi Olan?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Osiris bunu yazdı:
    -----------------------------

    serioususer bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir.  senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.


    -----------------------------

    Salla yavrum salla =D


    -----------------------------
    hacı adamlar zaten autorun dan yakınmıyor autorun virüsünden yakınıyor :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    :D ister inan ister inanma ama cıkartırsın flash belleğini ve takarsın pc ne sonrada kurarsın kaspersy ı gorursun bakalım autorun dosyasını vırus olarak gorur ve sıler ama flash dıskın oto acılmaz gırersın bılg.kendın acarsın ben cafede calısıyorum 80 makınalıbır yer neyı sallıyıp sallamıyacagım senın ıcın soz konusu olamaz ben sadece yardım etmek ıstedım hepsı bu alay eder gıbı salla yavrum salla demenı gerektırmez bu senı kucumser benı kucuk dusurmez neyse konuyu saptırmıyayım varsa bır fıkrın atarsın ortaya tartısmaya acıgımdır herzaman 8 senedır bu ısle ugrasıyorumneyın dgru neyın yanlıs olacagınıda senden ogrenecek deılım benı az cok tanıyan vardır forumda onlara sorarsan en ıyı cevabı verırler sana... 

    Osiris bunu yazdı:
    -----------------------------

    serioususer bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir. senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.


    -----------------------------

    Salla yavrum salla =D


    -----------------------------

    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sildikten sonra tekrar bulaşıyor.

    tamamıyla silmek için dracula virüs temizleyici diye kucuk bir programı indir ve tarat.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Siz benım verdıgım linktekını ındırın çalıştırın. Yenıden başlatın kurtulun :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    @serioususer

    arkada$ım autorun.inf dosyası virüs değil haklısın. ama bu, bu dosyanın zararlı yazılım calı$tırmayacagı anlamına gelmez. içinde bulunduğu sürücünün acılması ile ilgili ayarları saklar. ama bu dosyaya bula$an zararlı kod parcacıkları, sürücü icerisinde bulunan ba$ka dosyaları calı$tırmasını da sağlayabilir ki bu dosyalar da arkada$ın kurtulmak istedigi wormlardır. yapılması gereken güncel bi antivirüs kurup sistemi taratıp temizlemektir. autorun.inf dosyası icindeki dosya calı$tırmaya yönelik kodlar zararlı olmadıgından antivirüsler bu dosyayı silmez. dogal olarak sürücüye girmeye calı$ırken icinde yazan worm dosyasını calı$tırmak ister. bu dosya da antivirüs tarafından silindiği icin calı$tıramaz ve birlikte ac ekranı gelir :) sistem taraması bittikten sonra masaüstünde "autorun.inf" diye bi dosya olu$tur. ici bo$ kalsın. bu dosyayı virüsün bulundugu disk sürücülerinin kök dizinine at. degi$imi onayla ve sistemi yeniden ba$lat. düzelmezse tekrar yaz dicem ama öle bi ihtimal yok :)

    höh :D roman gibi yazmı$ım ak :D

    edit : ayrıca 8 yıldır ura$an birisi icin kacırılmaması gereken ufak bi ayrıntı :) fazla söze gerek yok. uzatmıcam :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    serioususer bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D ister inan ister inanma...........................

    -----------------------------

    Sen yenisin galiba yakisikli =D Alınma benim dediklerime yavrusu

    Rahat ol biz bi aileyiz. 

    Yak bi sigara

    Dik otur yaslan koltuga

    Gozlerini kapat biraz dinlen

    Sonra beni hayal et sana masaj yaparken

    Omzundan basliyorum ve gittikce asagi iniyorum

    Kulagına "Özür dilerimm" diye fısıldıyorum

    Saçını oksıyıp "bir daha olmiyicak" diyorum

    Sonra şımarık bi şekilde gülerek kapiya dogru kücük ama hizli adimlarla gidip

    "Ama söz veremem" diyerek kayboluyorum.

    Iste buuu...

     


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    fotoya bakıldığında sadece autorun virüsü olmadığı,yanında bi kaç tanede virüs olduğu anlaşılıyo.

    system32.exe, explorer.exe ,mail.* ve resimde gözükmeyen şeylede olabilir tabi.aslında bunlar silinmesi kolay virüsler manuel olarakda silinebilir ama en iyisi antivirüs yüklemek.silicek kadar bilgin olsa silerdin zaten ;)
    bu virüsleri artık tüm antivirüsler tanıyor  o yüzden seçim sana kalmış.bence free bi antivirüsle temizle.hem key'le hemde virüslerle aynı anda uğraşma boşuna ;)


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    usta sen şunları not defterine yaz
    uzantısını bat  yap sonrada bi çalıştır bakalım.

    attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\autorun.*
    del /f /s /q c:\windows\system32\autorun.*
    attrib -a -s -r -h c:\autorun.*
    del /f /s /q c:\autorun.*
    attrib -a -s -r -h d:\autorun.*
    del /f /s /q d:\autorun.*
    attrib -a -s -r -h e:\autorun.*
    del /f /s /q e:\autorun.*
    attrib -a -s -r -h f:\autorun.*
    del /f /s /q f:\autorun.*
    attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\explorer.exe
    attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\system32.exe
    attrib -a -s -r -h c:\windows\system32\mail.exe
    tskill system32
    tskill explorer
    tskill explorer
    tskill mail
    tskill explorer
    del /f /s /q c:\windows\system32\explorer.exe
    tskill system32
    del /f /s /q c:\windows\system32\system32.exe
    tskill mail
    del /f /s /q c:\windows\system32\mail.exe
    explorer
    pause
    exit

     

    yanlız bunu çalıştırdıktan sonra kontrol et  hangi dosyalar silinmiş ona göre yardım edelim.


    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    serioususer bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ister inan ister inanma ama autorun dediğin virüs değildir. değil de. autorun flash dısklerı otomatık olarak bılgısayarın acmasına yardımcı basıt bır yapılandırma programıdır. ama antivirüs programları genelde virüs olarak görür ve silerler sadece basıt bır yapılandırma sistem gereksinimidir. senın ve herkesin pc sındede vardır. ne kadar silersen sil flash dısk ve hafıza kartlarından gitmez. korkacak bişi yok umarım yardımcı olabilmişimdir.


    -----------------------------

    tabi zaten mail.exe ve mail.dll de hotmaile girebilmem için gerekli olan dosyalar :|

    autorun dosylarının ne işe yarayacağını bilmeyecek kadar sığ değilim bu alanda.

    keşke bu abuk! yorumu yapmadan evvel .rar dosyası içindeki dosyaları bi inceleyeydin.

    ayrıca;

     

    bahsettiğiniz şeyleri yaptım genellikle ama kodumun virüsü yine biryerlerden peydah oluyor.

    işin boktan  kısmı ise 3 pc min 2 sine bulaştı nalet olası :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı:
    -----------------------------

    sildikten sonra tekrar bulaşıyor.

    tamamıyla silmek için dracula virüs temizleyici diye kucuk bir programı indir ve tarat.


    -----------------------------

    hacı sisteme atmıştır kendini başlangıcı falan devre dışı bırak sistem geri yükleme yapabiliyorsan bir kaç gün geriye al güzel bi antivirüs ve ad aware veya spy doctor la falan tarattır düzelir.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 9018 Toplam Mesaj: 33