Avea Jet Modem Fatura?
-
Olabilir haci da sen itiraz ederken ben X gb kotali internet pakedi aldim teferruati beni ilgilendirmez kotami gecmedigim faturayi odemem iptal edin de.
-
ya bana 60 tl wap gprs kullanım ücreti olduğunu solediler ne vergisi falanla bu para geldi benim anlamadığım telde girdiğimde bile face girerdim ancak 60 tl baya abartı değilmiya!
-
Az bile gelmis sen sukret haline, kb basina ucretlendiriyolar :)
-
Az bile gelmis sen sukret haline, kb basina ucretlendiriyolar :)
-
ya tamam da çevremde telinde kullanalarda var aynı paketi nie onlarda olmuyoda bende oluyo
-
Arkadaşlar bunlarda fatura stop neyim olması lazım. Mesela vodafon da en fazla maksimum kullanımda bile 99 tl geçemiyorsun. Kullanıcıyı korumaya yönelik uygulamaları mevcut onları bir araştır bence.
-
Bir zamanlar ben de aynı sorunları yaşadım Hocam. http://www.tahribat.com/Forum-Vodafone-Usb-Stick-Kullanan-Var-Mi-78997/
Faturalıysa, sözleşme imzalandıysa ödenecek başka çaresi yok. şikayetvar.com'a yazarsan cevap şu şekilde geliyor: Kayıtlar incelendi, herşey normal bulundu vs. vs.
(29 TL yerine 300 TL ödedikten sonra cezasıyla kapattırdım, lanet olsun hepsine...)
-
ya arkdaşlar itiraz ediyimde müşteri hizmetlerine ne soluyimki dikkate alsınlar bunu acaba önerilerini bekliyorumya öğrenci adamız batışlardayız anlıyıcağınız:(
