Avea Jet Modem Fatura?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Olabilir haci da sen itiraz ederken ben X gb kotali internet pakedi aldim teferruati beni ilgilendirmez kotami gecmedigim faturayi odemem iptal edin de.

    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ya bana 60 tl wap gprs kullanım ücreti olduğunu solediler  ne vergisi falanla bu para geldi benim anlamadığım telde girdiğimde bile face girerdim ancak 60 tl baya abartı değilmiya!


    krebs
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Az bile gelmis sen sukret haline, kb basina ucretlendiriyolar :)

    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Az bile gelmis sen sukret haline, kb basina ucretlendiriyolar :)

    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ya tamam da çevremde telinde kullanalarda var aynı paketi nie onlarda olmuyoda bende oluyo


    krebs
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Arkadaşlar bunlarda fatura stop neyim olması lazım. Mesela vodafon da en fazla maksimum kullanımda bile 99 tl geçemiyorsun. Kullanıcıyı korumaya yönelik uygulamaları mevcut onları bir araştır bence. 


    Syntax error..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Bir zamanlar ben de aynı sorunları yaşadım Hocam. http://www.tahribat.com/Forum-Vodafone-Usb-Stick-Kullanan-Var-Mi-78997/

     

     

    Faturalıysa, sözleşme imzalandıysa ödenecek başka çaresi yok. şikayetvar.com'a yazarsan cevap şu şekilde geliyor: Kayıtlar incelendi, herşey normal bulundu vs. vs. 

     

     (29 TL yerine 300 TL ödedikten sonra cezasıyla kapattırdım, lanet olsun hepsine...)


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ya arkdaşlar itiraz ediyimde müşteri hizmetlerine ne soluyimki dikkate alsınlar bunu acaba önerilerini bekliyorumya öğrenci adamız batışlardayız anlıyıcağınız:(


    krebs
Toplam Hit: 2209 Toplam Mesaj: 19