

Avea‘Lı Müridlerin Dikkatine
-
Türkcell'de var da avea'da varmı bilmiyorum şu özel numara olayı.Elindeki sim kart'daki numarayı bi şekilde deaktif etmen lazım.o işlem gerçekleşince de özel numaranı Avea'dan alacaksın.Turkcell de 100 tl bu olay.
-
off ya sağolun valla hiç numara değiştirmek istemiyorum şöyle bir numaram var 700 99 29 ama başka çare yok gibi görünüyor şikayetvar'a da bir yazalım bakalım.
-
Turania bunu yazdı:
-----------------------------off ya sağolun valla hiç numara değiştirmek istemiyorum şöyle bir numaram var 700 99 29 ama başka çare yok gibi görünüyor şikayetvar'a da bir yazalım bakalım.
-----------------------------şikayetvara yazma müdür.
bende aynı senin gibi durumdaydım 6 yıllık bir hattım vardı ki marka değeri çok yüksekti ve rehberim kalabalıktır kaybetmem telafisi zor sonuçlar doğuracaktı.numaram da pek afilli sonu 444 111 ;)
Gittim telefoncu arkadaşıma avea bayii falan değil ara bayi bu merkezden kimlik fotokopisini aldı/istedi onuda alıp hat değişim bilmemne formu var işte onu doldurttu benim kimliğin fotokopisini aldı sonra avea bayiine gönderdi işlem tamam.
ısrarcı ol hacı yaparlar telefon falan al fatura öde birşeyler al alışveriş yap gerekirse adamı kar ettir gönlü olsun bedava yapmak istemeyebilir riskli bir iş sahtecilikle birebir.
Diğer bir yolda hattın sahibini bulup rica etmek.
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------Turania bunu yazdı:
-----------------------------off ya sağolun valla hiç numara değiştirmek istemiyorum şöyle bir numaram var 700 99 29 ama başka çare yok gibi görünüyor şikayetvar'a da bir yazalım bakalım.
-----------------------------şikayetvara yazma müdür.
bende aynı senin gibi durumdaydım 6 yıllık bir hattım vardı ki marka değeri çok yüksekti ve rehberim kalabalıktır kaybetmem telafisi zor sonuçlar doğuracaktı.numaram da pek afilli sonu 444 111 ;)
Gittim telefoncu arkadaşıma avea bayii falan değil ara bayi bu merkezden kimlik fotokopisini aldı/istedi onuda alıp hat değişim bilmemne formu var işte onu doldurttu benim kimliğin fotokopisini aldı sonra avea bayiine gönderdi işlem tamam.
ısrarcı ol hacı yaparlar telefon falan al fatura öde birşeyler al alışveriş yap gerekirse adamı kar ettir gönlü olsun bedava yapmak istemeyebilir riskli bir iş sahtecilikle birebir.
Diğer bir yolda hattın sahibini bulup rica etmek.
-----------------------------sen şu tanıdığa söyle de bnm işimi de halletsin. :) ya da amele2 filan yaparsa yapar telefoncu o :)