Avira 2010 Sürümleri Görücüye Çıktı
-
Bir çok kişiyi Tahribat'da Avira fanı yaptım.Bir çok kişiye Avira'nın diğer antivirüslere karşı üstünlüklerini gösterip diğerlerinin bulamadığı dünya kadar zararlıyı Avira ile tespit ettirip gözüne soktuktan sonra Aviracı yaptım.Avira 2010 sürümleri ile çıtasını dahada yükseltti.Dün Softpedia'da linkler yayınlanmıştı.Bu gün ise 2010 sürümleri kendi sitesinden yayınlandı.Eski kampanyaları 2010 sürümlerinde kullanabiliyorsunuz.Görünüş olarak şeffaflaştırılmış ve daha şık olmuş işleyiş bakımından tarama hızı yükselmiş ve bir kaç değişiklik yapılmış.Görünümlere gelecek olursak;

Kısacası yine tavsiye ediyorum yine yeniliyorum virüslerle mücadele etmek istemiyorsanız kafam rahat olsun istiyorsanız Avira kullanın kullandırtın.
İndirmek İçin
http://www.avira.com/en/download/index.php
Avira Premium Security Suite 3 Aylık Kampanya
https://license.avira.com/en/promotion-hylm9fbv7chaxs8zbl83
-
Yine senin foruma eklediğin 3 aylık lisans linkinden indirdiğim avira' yı kullanıyordum. Az önce otomatik bir üst sürüme yükseltti kendini.
Hemen ardından forumda bu başlık :) Tebrikler hızlı çalışıyorsun hoca :)
-
ben free kullanıyom, premium falan kastırmıyom
free de 2010 oldu mu? bende hala 2009 updateli
-
Proactiv ozelligi vede usb tarama ozellıklerı eklenmiş.. taraması hızlanmıs baya. webguardı yıne problemmiş..
Avira murıdını verdigi keyi "Avira Premium Security Suite" kullanabilirsiniz.. premiumda calısmaz hatırlatayım dedım..
-
hiç kullanmadım bunu. indirelim bakalım :)
-
Türkçe yaması yokmu??
-
bende free kullanıyorum askerde bununla çalışıyorduk eve gelince kasperden buna geçtim memnunum
-
bi Türkçe sini cıkarmadılar gitti
denicem bugun yarın
bu arada web guardda ne problemı var?
-
Türkçe sürümü şuan için yok Web Guard'ın sörf sırasında interneti yavaşlattığı (eski sürümdede bu şikayet vardı) söyleniyor.
-
GrALLLLL yıllardır takipçisiyim.
-
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------Proactiv ozelligi vede usb tarama ozellıklerı eklenmiş.. taraması hızlanmıs baya. webguardı yıne problemmiş..
-----------------------------daha bunu yenımı eklıyorlar ?
kasper ile yıllardır kullanıyoruz zaten biz =)
