

Aynı Anda 2 Kişiye Aşık Olunurmu?
-
Bu konu benim çok kafamı karıştırdı...
Kendimden bir örnekle açıklayayım bu konuyu ;
Yaklasık 3 yıl önce istanbulda bir kızla çıkmıştım gerçektende çok güzeldi beni çok etkilemişti. Bir şekilde kendimi sevdirmeyi başardım ve çıkmaya başladık sonra salaklığım yüzünden ayrıldık.
Bu olaydan 2 sene sonra ankaradayım okuyorum bir akşam bara gittim bir kız begendim ve gitttim konuştum çıktık 1 ay sonra onlada ayrıldım.
Bu yaz istanbula gittigimde tatilde 3 sene önce çıktığım kızla tekrardan başladım
ve hala devam ediyorum. çok da seviyorum...
tatil dönüşü ankarada 2 sene önce çıktıgım kızla tekrardan beraber oldum ve onlada devam ediyorum
yani 2 farklı yerdeki 2 farklı kıza
aşıgım 2 side benim için çok degerli...
?şu zamana kadar ögrendigimiz gerek dogmatik olsun gerekse ögrendigimiz etige göre yaptıgım çok ters.
ama bir türlü buna karşı koyamaıyorum ve kendimi yiyiyorum...
sizce böyle birşey hayatınızda karşılaşabileceginiz normal olan olaylardanmıdır? ve bu konuda ne yapmalıyım? -
ikisinide sevmiyosun!...
ist e gelince o ank a gidince o ...
yanılıyosun yani.. sevmiyosun sadece özlem bu..
böyle bi olay ancak ve ancak
ikisiylede cinsel yönden bişeyler yaşamışsan (yaşıyosan) görülür..
doğru tahmin ediyomuyum?? dürüst ol..
-
muhahahaha amuhaa puhaha:)))bence olunur hoca çok da güzel olunur:)))
-
Designer haklı
İkisine de eşit sevgi veremessin.
En azından bunu kendine sor
"hangisini daha çok seviyorum" diye... -
Şiddetle katılıyorum deneyimlerimden biliyorum ikisini idare ediodum ikisindende ayrildim sevmiyorsun ama bir soz ogrendim ''tek cicekle bahar beklenmezmis''
-
Hades buna deneyim denmez.
İnsanın kendi egosunu tatmin etmesi denir.
Tek Çiçekle Bahar Beklenmez diyen kişiler
Mutasyonunu tamamlayamayan prokaryot canlılara benzer -
aynı anda 2 kişi mi
Aynı anda 1 2 3 4 kişiyi sevdim
ama hepsi farklı yrelerde oldukları için gittim yerde aşık oluyodum ha benim çıktıım felan da yok kızların beni pek umursadığıda benimkisi acı çekmeye dayalı bi sistem daha hiçbiriyle mutlu olamadım -
-
-
Olunmaz aynı anda 2 kişiye. Bu mümkün değildir çünkü aşık olmak ile sanmak arasında çok fark vardır.Bu olayın adı başka kardeşim o aşk değil...
-
Yüregin genisse tabiki sigdirabilirsiniz bir cok
kisiyi ayni anda benim gibi :))) -
kabus bunu yazdı:
-----------------------------
Yüregin genisse tabiki sigdirabilirsiniz bir cok
kisiyi ayni anda benim gibi :)))
-----------------------------
ne diyon lan sen


belli zaten bayaa geniş olduun
Toplam Hit: 10380 Toplam Mesaj: 42