Aynı Hatayı Kaç Defa Yaptınız
-
birçok şeyi birden fazla kez yaaptım. bazen geçmişine üzülme deselerde "aynada her sabah geçmişimi bizzat gördükçe" kendime karşı olan nefretım artıyor . Lakin hata yapmadanda belkide "doğru nedir" kavramını sökemıyor ınsan -ki ben doğruları hata yaptıktan sonra öğrendim bu yüzdende mutluyum artık geçmişime sadece ders cıkarmak ıcın bakıyrum hoca onun için bir hatayı defalarca yapmak , sonunda gün geldiğinde o doğruyu öğrendiğinde ve ömrün boyunca o doğruyla yaşaman gerektiğinde o doğrunun kıymetini bilmen gerektiğindendir. yani yanlış şeyler yapa yapa ve yanlış ınsanları tanıya tanıya doğruları ve doğru ınsanları elde etmiş olacağız (:
dipnot : yerı gelıyo hala ve hala hatalara devam edıyorum ; sanırsam (:
-
3 yada 4 hatırlamıorum.Ama işin içinde aşk olunca... Ayrılacagımızı bile bile onunla tekrardan çıktım.yapmasaydım o hataları aklımda keşkeler kalıcaktı.Bende yaptım.
-
çok, 1 kere ..
-
Seastar bunu yazdı:
-----------------------------
İkincisi yapılıyosa hata değil aptallık olur.
-----------------------------
