folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aynı Hatayı Kaç Defa Yaptınız



Aynı Hatayı Kaç Defa Yaptınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    birçok şeyi birden fazla kez yaaptım. bazen geçmişine üzülme deselerde "aynada her sabah geçmişimi bizzat gördükçe" kendime karşı olan nefretım artıyor . Lakin hata yapmadanda belkide "doğru nedir" kavramını sökemıyor ınsan -ki ben doğruları hata yaptıktan sonra öğrendim bu yüzdende mutluyum artık geçmişime sadece ders cıkarmak ıcın bakıyrum hoca onun için bir hatayı defalarca yapmak , sonunda gün geldiğinde o doğruyu öğrendiğinde ve ömrün boyunca o doğruyla yaşaman gerektiğinde o doğrunun kıymetini bilmen gerektiğindendir. yani yanlış şeyler  yapa yapa ve yanlış ınsanları tanıya tanıya doğruları ve doğru ınsanları elde etmiş olacağız (:

     

    dipnot :  yerı gelıyo hala ve hala hatalara devam edıyorum ;  sanırsam (:


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    3 yada 4 hatırlamıorum.Ama işin içinde aşk olunca... Ayrılacagımızı bile bile onunla tekrardan çıktım.yapmasaydım o hataları aklımda keşkeler kalıcaktı.Bende yaptım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    çok, 1 kere ..


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Seastar bunu yazdı:
    -----------------------------

    İkincisi yapılıyosa hata değil aptallık olur.


    -----------------------------


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
Toplam Hit: 5089 Toplam Mesaj: 35