Ayrımsızlar.Org [Bu Düşünce Akımı Hakkında Görüşleriniz]
-
banada bi arkadaşım iletti. okudum mantıklı geldi sizinde yorumlarınız merak ettim.
-
bir bakalım neymiş bu
edit: şöyle bi baktımda ortaya karışık olmuş
-
biri babasının hayrına linki yazsaydı ya uğraşıyoz geçe geçe :)
-
ali nesin diye bi profosor war yazısını bi okuyun.cok celişkili konusmus basta kimsenin düşüncesine karısmam diyo sonra da karısırım diyo.
tam olarak anlayamadım ama mantıklı bi site gibi gelmedi bana :S
-
Zaten banada ilginç gelen buydu.tezatlar biraarada her kesimden insanın görüşü neolursa olsun. aynı çatı altında toplamaya çalışıyorlar.
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------biri babasının hayrına linki yazsaydı ya uğraşıyoz geçe geçe :)
-----------------------------
Bilinçli yardımsever mürid :) -
Ali Nesin, babası Aziz Nesin'in kemiklerini sızlatıyor. AKP'nin "Türbana özgürlük" imasını şiar edinen sözümona solculardandır(!).
Kendisi Matematik Köyü'nü kurduktan sonra AKP engeline takılmıştı. Sebebi bilinmez(!).
-
Bu hareket geçmişte Osmanlı'yı bataktan kurtarmak için başvurulan ancak tutunamayan, bugünde AKP'nin öncülüğünü yaptığı '' Türkiyelilik '' adıyla bilinen, '' Osmanlıcılık '' akımının günümüz versiyonu gibi görünüyor. Osmanlıcılık akımı hepinizin malumu olduğu üzere millet ve din anlayışını reddedip yalnızca vatan paydasında buluşmayı öngören bir akımdı ki bunun hakkında fazla söz söylemeye gerek yoktur çünkü din ve millet kavramları gözardı edilemeyecek kadar güçlü kavramlardır ve bunların gözardı edilemeyeceğide çoktan ispatlanmıştır. Bkz:Yunanistan, Ermenistan ve bilumum sadık teba.
-
http://ayrimsizlar.org/makale_goster.asp?yazid=24&id=29 *
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
http://ayrimsizlar.org/makale_goster.asp?yazid=24&id=29 *
-----------------------------
güzel şiir . -
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
http://ayrimsizlar.org/makale_goster.asp?yazid=24&id=29 *
-----------------------------
güzel şiir .
-----------------------------
++
Waar woon je? diye sormasınlar diye koydum :| gayet hoş yazmış ^^
