folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Az Önce Burda Bi Kaza Oldu..



Az Önce Burda Bi Kaza Oldu..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar az önce burda bi kaza oldu kazaların başrolündeki taraflardan biri arabasınım yolun ortasında bıraktı iki taraf ne ploisi arıyo ne bişi yapıo

    taraflardan biri arabayı uygun bi yere çekti diğeri ise yoq ben   arabanın yerini oynatmam dedi kenara çekildi altılı ganyan hazırlmaya başladı sonra adama paso küfür ettim

    sonra bişi öğrendim meğer adam haklı olduğu için bunu polise kanıtlamak için olaymahallinin delillerini bozmamak için yerini değiştirmemiş meğer

    trafik kanun u böle mi yani bu konuda bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim


    -----------------------------

     


    Abicim bunu Moskovada goreceksiniz. a.q. bir kaza yuzunden 8 seritlik yolda 3-4 saat trafik oluyor. Polis gelene kadar arabalar yerinden kalkmiyor. Trafikten dolayi da polis olay mahalline gidemiyor.
Toplam Hit: 2610 Toplam Mesaj: 12