Az Önce Burda Bi Kaza Oldu..
-
seboist bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar az önce burda bi kaza oldu kazaların başrolündeki taraflardan biri arabasınım yolun ortasında bıraktı iki taraf ne ploisi arıyo ne bişi yapıo
taraflardan biri arabayı uygun bi yere çekti diğeri ise yoq ben arabanın yerini oynatmam dedi kenara çekildi altılı ganyan hazırlmaya başladı sonra adama paso küfür ettim
sonra bişi öğrendim meğer adam haklı olduğu için bunu polise kanıtlamak için olaymahallinin delillerini bozmamak için yerini değiştirmemiş meğer
trafik kanun u böle mi yani bu konuda bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim
-----------------------------
Abicim bunu Moskovada goreceksiniz. a.q. bir kaza yuzunden 8 seritlik yolda 3-4 saat trafik oluyor. Polis gelene kadar arabalar yerinden kalkmiyor. Trafikten dolayi da polis olay mahalline gidemiyor.
Toplam Hit: 2610 Toplam Mesaj: 12
