Az Sonra Öleceğim....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    10 numro olmus aga.Elıne saglık :)

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre-07
    emre-07's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ...................

    Love is a name.Sex is a game.Forget the name.Play the game.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Hojam güzel olmuş..

    CeLeKatireJeotuzbeş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    NowalgiN Meydan okuyorum sana :) hehe

    Karanlık bir Gece Sonsuz bir Sevda İçinde Umutsuzluklarla Yaşayan Bir ben
    Sen Yokken Gözyüzünden Düşen Her Damlada .
    Kendimi Vuruyorum Hep Yalnızlara Uzun Bir Düş İçinde.
    Sensizlik Acısı Aslında Herşey , Yoksa Karanlıkdan Korkmadım ben .
    Üzerime Korkular düşler Sarılsada ..
    Hep Sen Geldin Aklıma Apansız Bir Şekilde .
    Yılmadım Ben Karanlıqa ..
    Aslında Beni Üşüten Bir Şey Vardı ki .
    Ellerim Soğukdan donucak Haldeydi ..
    Bir Yudum Suya Muhtaç Bir Sevdaya aÇtım .
    Senin Eserindi Her Geçirdiqim Karanlık Anlar .
    Hala Susuyorsun Sesin Çıkmıyor
    Hep Bekliyorsun Nedensiz Ağlıyorsun Söylemiyorsun .
    Konuşmuyorsun Bir Söz bile Ağlıyor Unutuyorsun
    Sevmek Nedir Aşkın Dilinde
    Seni Özlemek Hasretinle Yanmak Yanımda Olduqun Halde
    Az Bir Vakit Kaldı Geride ..
    Son Nefesimi Veriyorken ..
    Bir Şey Fısıldamak iSterim Kulaklarına usulca .
    Sen Beni Sızlatan Öldüren , Sen beni Muhtaç Bırakan
    Ölüme Sürükleyen Sen ..
    Acıyı Hep Bana Çektiren Sana Sesleniyorum Şimdi.
    Seni Hala Seviyorum .
    Son Bir Sahnede Yaşıyorum Son Dakikalarımı .
    Gitme Desen Sanki Dirilecek bu Beden .
    Gitme Desen Titreyerek Kalkıcam Sonsuzluqa .
    Ama Sen Bir Şey Demeden Ben Çok Uzaklarda Olucam ..
    Elveda Gönlümün Baharı ..
    Elveda ..

    Bir Gece tahribat ın irc inde tek başıma saat 3:30 sıralarında satır satır kanala yazdığım şiir :)

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    La hepinize meydan okuom.
    :D:D


    Âlemin bağ-zârını...eyim
    Sünbül ü verd ü nârını...eyim
    Andelib-i nizârını...eyim
    Hâsılı nev-baharını...eyim!

    Bana yoktur lüzumu gülşeninin,
    Şeb-i tarîk ü rûz-ı rûşeninin
    Ne gulâmının ne de zenninin
    Hepsinin tâ mezarını...eyim!

    Ağlamam ben, ben erkeğim erkek,
    Hayli güçtür bana cefâ etmek,
    Minnet etmem bu ömre de felek,
    Atını al, tımarını...eyim!

    Güççedir bu fakiri aldatmak,
    Yüzdürüp sonra kündeden atmak,
    Gözünü aç da sen bana bir bak,
    Ben senin i"tibarını...eyim!

    alıntıdır da

    öle olsun beyler
    bunca yıl hp32 seviom seni diodunuz bi şiire sattnız beni ağşıom bak
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre-07
    emre-07's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Wissenschaft: Yazdığın şiirin altına yazan kişininde imzasını koy.Yada kendi yazdığın şiirlerle meydan oku.O şiirin yazarı Neyzen TEVFİK :))

    Love is a name.Sex is a game.Forget the name.Play the game.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    doğru diyon canım benem
    bak alınytı yazmayı unutmuşum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ehueheuehuehuehuh :D

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    super yazmıs yaw eline saglık
    hp komık adamsın aq

    çocuktum,büyüdüm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bir nowalgin klasigi. Geliyor yaziyor gidiyor yorum falanda yok adamda..nowa hoca hayirdir kustunmu bizlere gel-gitlerdesin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 6914 Toplam Mesaj: 41