

Az Sonra Öleceğim....
-
10 numro olmus aga.Elıne saglık :)
-
...................
-
Hojam güzel olmuş..
-
NowalgiN Meydan okuyorum sana :) hehe
Karanlık bir Gece Sonsuz bir Sevda İçinde Umutsuzluklarla Yaşayan Bir ben
Sen Yokken Gözyüzünden Düşen Her Damlada .
Kendimi Vuruyorum Hep Yalnızlara Uzun Bir Düş İçinde.
Sensizlik Acısı Aslında Herşey , Yoksa Karanlıkdan Korkmadım ben .
Üzerime Korkular düşler Sarılsada ..
Hep Sen Geldin Aklıma Apansız Bir Şekilde .
Yılmadım Ben Karanlıqa ..
Aslında Beni Üşüten Bir Şey Vardı ki .
Ellerim Soğukdan donucak Haldeydi ..
Bir Yudum Suya Muhtaç Bir Sevdaya aÇtım .
Senin Eserindi Her Geçirdiqim Karanlık Anlar .
Hala Susuyorsun Sesin Çıkmıyor
Hep Bekliyorsun Nedensiz Ağlıyorsun Söylemiyorsun .
Konuşmuyorsun Bir Söz bile Ağlıyor Unutuyorsun
Sevmek Nedir Aşkın Dilinde
Seni Özlemek Hasretinle Yanmak Yanımda Olduqun Halde
Az Bir Vakit Kaldı Geride ..
Son Nefesimi Veriyorken ..
Bir Şey Fısıldamak iSterim Kulaklarına usulca .
Sen Beni Sızlatan Öldüren , Sen beni Muhtaç Bırakan
Ölüme Sürükleyen Sen ..
Acıyı Hep Bana Çektiren Sana Sesleniyorum Şimdi.
Seni Hala Seviyorum .
Son Bir Sahnede Yaşıyorum Son Dakikalarımı .
Gitme Desen Sanki Dirilecek bu Beden .
Gitme Desen Titreyerek Kalkıcam Sonsuzluqa .
Ama Sen Bir Şey Demeden Ben Çok Uzaklarda Olucam ..
Elveda Gönlümün Baharı ..
Elveda ..
Bir Gece tahribat ın irc inde tek başıma saat 3:30 sıralarında satır satır kanala yazdığım şiir :) -
La hepinize meydan okuom.
:D:D
Âlemin bağ-zârını...eyim
Sünbül ü verd ü nârını...eyim
Andelib-i nizârını...eyim
Hâsılı nev-baharını...eyim!
Bana yoktur lüzumu gülşeninin,
Şeb-i tarîk ü rûz-ı rûşeninin
Ne gulâmının ne de zenninin
Hepsinin tâ mezarını...eyim!
Ağlamam ben, ben erkeğim erkek,
Hayli güçtür bana cefâ etmek,
Minnet etmem bu ömre de felek,
Atını al, tımarını...eyim!
Güççedir bu fakiri aldatmak,
Yüzdürüp sonra kündeden atmak,
Gözünü aç da sen bana bir bak,
Ben senin i"tibarını...eyim!
alıntıdır da
öle olsun beyler
bunca yıl hp32 seviom seni diodunuz bi şiire sattnız beni ağşıom bak -
Wissenschaft: Yazdığın şiirin altına yazan kişininde imzasını koy.Yada kendi yazdığın şiirlerle meydan oku.O şiirin yazarı Neyzen TEVFİK :))
-
doğru diyon canım benem
bak alınytı yazmayı unutmuşum -
ehueheuehuehuehuh :D
-
super yazmıs yaw eline saglık
hp komık adamsın aq -
Bir nowalgin klasigi. Geliyor yaziyor gidiyor yorum falanda yok adamda..nowa hoca hayirdir kustunmu bizlere gel-gitlerdesin.
Toplam Hit: 6914 Toplam Mesaj: 41