Backtrack Wifi Adaptör
-
outmost bunu yazdı
Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)
+Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.
Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.
Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi.
Benim set;
Cihaz: Ubiquiti
Anten: El yapımı Yagi
aynen hocam
ben ralink aldım ama %40 çeken ağlara bile adam gibi bağlanamıyorum kafasına göre dalgalanıyo bağlantı
backtrackla çatır çatır kırdığım ağa bile zar zor bağlanıyo, pek güvenilir değil
-
Alfa awus036h :D heryerde bunu öneriyorum bende yahu ben kullanıyorum o yüzden hocam
ama farklı birşeyler bakarsan realtek 8187 çipsetli olmasına bakıcaksın adaptörün -
splintercell bunu yazdıoutmost bunu yazdı
Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)
+Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.
Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.
Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi.
Benim set;
Cihaz: Ubiquiti
Anten: El yapımı Yagi
aynen hocam
ben ralink aldım ama %40 çeken ağlara bile adam gibi bağlanamıyorum kafasına göre dalgalanıyo bağlantı
backtrackla çatır çatır kırdığım ağa bile zar zor bağlanıyo, pek güvenilir değil
fakat hocam bana realtek daha stabil geldi yani ralink değilde atheros kullandım bazen bağlantı 500 görüyorken bazen 50 ye iniyor saniyeler içinde ama rtl de 500 se 350-500 arası gidip geliğyor mesela
-
outmost bunu yazdı
Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)
+Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.
Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.
Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi.
Benim set;
Cihaz: Ubiquiti
Anten: El yapımı Yagi
AWUS036NHR 2000mW demişsiniz ama bu cihaz realtek chipset e sahip
-
furkan5816 bunu yazdıoutmost bunu yazdı
Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)
+Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.
Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.
Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi.
Benim set;
Cihaz: Ubiquiti
Anten: El yapımı Yagi
AWUS036NHR 2000mW demişsiniz ama bu cihaz realtek chipset e sahip
Yanlış cp yapmışım sonu A olandı sanırım.
http://wikidevi.com/wiki/Special:BrowseData/Wireless_adapter?Brand=ALFA_Network
http://wikidevi.com/wiki/ALFA_Network_AWUS036NHA
ZINDIK tarafından 08/Nis/13 23:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?
Twitter tarafından 09/Nis/13 01:04 tarihinde düzenlenmiştir -
Twitter bunu yazdı
Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?
wirelessistem de olması lazım hocam
-
Ka1nsha bunu yazdı
Alfa awus036h :D heryerde bunu öneriyorum bende yahu ben kullanıyorum o yüzden hocam
ama farklı birşeyler bakarsan realtek 8187 çipsetli olmasına bakıcaksın adaptörün
Ucuz ve iş yapan bir adaptör isteyenlere ben de tavsiye ederim. -
Twitter bunu yazdı
Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?
Distribütörler & Bayiler;
http://www.ubnt.com/purchase/europe
Ben burdan almıştım. Kargo dahil 80~100 arası birşey oluyor.
Brivibas str. 56, Liepaja, LV3401
Latvia
+371 2 9488847
____________
Linux ile uyumlu Atheros AR9271 çipsetini kullanmakta.
http://wikidevi.com/wiki/Ubiquiti_Networks_WiFiStation_EXT
Ama ben aldığımda alfa'nın yeni 2000mW'lik aletleri çıkmamıştı. Onu almanı tavsiye ederim. Hem daha ucuz hem kargo ücreti yok.
Birde DX'den 20 dolara yagi alırsın süper olur.
https://dx.com/p/2-4ghz-100w-18dbi-directional-high-gain-18-unit-antenna-for-wifi-wireless-network-sma-34759
