Backtrack Wifi Adaptör

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    outmost bunu yazdı

    Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)

    +Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.

    Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.

    Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi. 

    Benim set;

    Cihaz: Ubiquiti

    Anten: El yapımı Yagi

    aynen hocam

    ben ralink aldım ama %40 çeken ağlara bile adam gibi bağlanamıyorum kafasına göre dalgalanıyo bağlantı

    backtrackla çatır çatır kırdığım ağa bile zar zor bağlanıyo, pek güvenilir değil

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Alfa awus036h :D heryerde bunu öneriyorum bende yahu ben kullanıyorum o yüzden hocam 


    ama farklı birşeyler bakarsan realtek 8187 çipsetli olmasına bakıcaksın adaptörün 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    splintercell bunu yazdı
    outmost bunu yazdı

    Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)

    +Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.

    Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.

    Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi. 

    Benim set;

    Cihaz: Ubiquiti

    Anten: El yapımı Yagi

    aynen hocam

    ben ralink aldım ama %40 çeken ağlara bile adam gibi bağlanamıyorum kafasına göre dalgalanıyo bağlantı

    backtrackla çatır çatır kırdığım ağa bile zar zor bağlanıyo, pek güvenilir değil

    fakat hocam bana realtek daha stabil geldi yani ralink değilde atheros kullandım bazen bağlantı 500 görüyorken bazen 50 ye iniyor saniyeler içinde ama rtl de 500 se 350-500 arası gidip geliğyor mesela 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek
    outmost bunu yazdı

    Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)

    +Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.

    Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.

    Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi. 

    Benim set;

    Cihaz: Ubiquiti

    Anten: El yapımı Yagi

    AWUS036NHR 2000mW demişsiniz ama bu cihaz realtek chipset e sahip

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    furkan5816 bunu yazdı
    outmost bunu yazdı

    Atheros çipsetli yüksek çıkış gücü(mW) olan cihazlardan tavsiye ederim. (Örneğin: AWUS036NHR 2000mW, Ubiquiti WifiStation 1000mW)

    +Realtek/Ralink çipsetli adaptörleri tavsiye etmiyorum.

    Neden: Sinyal olarak daha iyi çekiyormuş gibi görünse de alış ve gönderiş hassasiyetleri rezalet. Mesela %30 sinyal kalitesi olan bir ağda(Superonline 20Mbit) Atheros çisetli cihaz tam kapasite download/upload yapabiliyor iken, Realtek/Ralink çipsetli cihazlar daha iyi çekmesine rağmen transfer/bağlantı kalitesi olarak daha yavaş kalıyor.

    Sonuç: Atheros çipsetlerin alış/gönderiş(Bağlantı kalitesi) hassasiyetleri daha iyi. 

    Benim set;

    Cihaz: Ubiquiti

    Anten: El yapımı Yagi

    AWUS036NHR 2000mW demişsiniz ama bu cihaz realtek chipset e sahip

    Yanlış cp yapmışım sonu A olandı sanırım.

    http://wikidevi.com/wiki/Special:BrowseData/Wireless_adapter?Brand=ALFA_Network

    http://wikidevi.com/wiki/ALFA_Network_AWUS036NHA

    ZINDIK tarafından 08/Nis/13 23:54 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?

    Twitter tarafından 09/Nis/13 01:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Twitter bunu yazdı

    Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?

    wirelessistem de olması lazım hocam 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Alfa awus036h :D heryerde bunu öneriyorum bende yahu ben kullanıyorum o yüzden hocam


    ama farklı birşeyler bakarsan realtek 8187 çipsetli olmasına bakıcaksın adaptörün



    Ucuz ve iş yapan bir adaptör isteyenlere ben de tavsiye ederim.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    Twitter bunu yazdı

    Outmost hocam bu ubiquiti markayı nerden temin edebiliriz ayrıca backtrackda kullandınmı bi sıkıntı yaratıyormu ?

    Distribütörler & Bayiler;

    http://www.ubnt.com/purchase/europe

    Ben burdan almıştım. Kargo dahil 80~100 arası birşey oluyor.

    EURO DK SIA

    Brivibas str. 56, Liepaja, LV3401

    Latvia

    +371 2 9488847

    E-Mail

    ____________

    Linux ile uyumlu Atheros AR9271 çipsetini kullanmakta.

    http://wikidevi.com/wiki/Ubiquiti_Networks_WiFiStation_EXT

    Ama ben aldığımda alfa'nın yeni 2000mW'lik aletleri çıkmamıştı. Onu almanı tavsiye ederim. Hem daha ucuz hem kargo ücreti yok.

    Birde DX'den 20 dolara yagi alırsın süper olur.

    https://dx.com/p/2-4ghz-100w-18dbi-directional-high-gain-18-unit-antenna-for-wifi-wireless-network-sma-34759

Toplam Hit: 5118 Toplam Mesaj: 20