Baglantı Kopup Duruyor
-
arkadaşlar msn de balantı kopup duruor habire çoklu msn yükledim :S daha da azdı
-
balant ne la ? anlamadım hacı msn kopuyorsa msnkopuyor@msn.com amail at
-
:D:D alla öle bir şey mi varmı ş ya
-
balantı ?? 8-)
-
nette tamamen mi kopuklıuk var hoca? yoksa sadece msn ile ilgili mi..
www.ebuddy.com dan msn e girmeyi dene.. (web üzerinden) bak orda da kopukluk olacak mı
-
Rot balanTsı ayarıını bozmusun :D :/
sadece msn demi kopuyor tüm internetmi gidiyor ??
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------Rot balanTsı ayarıını bozmusun :D :/
sadece msn demi kopuyor tüm internetmi gidiyor ??
-----------------------------
sadece msnde
-
sadece msnde olduğunu sanmıyorum 1 sn.de kopup bağlanıyorsa zaten msnden düşersin 30sn sonra kapanır msn. veya yazdıkların geri gelir tekrar bağlanmaya çalışır.
herneyse kablolarını kontrol et bence..
-
cbekcibasi bunu yazdı:
-----------------------------
kerim bunu yazdı:
-----------------------------Rot balanTsı ayarıını bozmusun :D :/
sadece msn demi kopuyor tüm internetmi gidiyor ??
-----------------------------
sadece msnde
-----------------------------
sil bidaha yükle =) coklu oturum yüklerkende msn ' e cıkıs yap olur heralde :/
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------sadece msnde olduğunu sanmıyorum 1 sn.de kopup bağlanıyorsa zaten msnden düşersin 30sn sonra kapanır msn. veya yazdıkların geri gelir tekrar bağlanmaya çalışır.
herneyse kablolarını kontrol et bence..
-----------------------------
kablolarla alkası yok baktım -
Msnde veren hata kodunu netten bak çözüm yollarını uygularsın.
